Kezdőlap/Segítség
Miben segíthetünk?
Tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések listáját, ahol megtalálhatja az Önt érintő kérdésekre a válaszok nagy részét. Ha olyan témát szeretne felvetni, amely nem szerepel az alábbi listában, vagy problémái vannak az információk megtalálásával, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.
Rendelés
Megrendelését leadhatja a born2be.hu Weboldalon keresztül, vagy telefonon (+36 1 800 1332) vagy akár e-mailben is (info@born2be.hu).

Vásárlás előtt, ha egy adott termék iránt érdeklődik, javasoljuk, hogy ellenőrizze az egyes termékekhez tartozó mérettáblázatot, amely a born2be.hu weboldalon található. Fontos, hogy megmérje testét, ne feledje a méreteket, és minden vásárlás előtt , hasonlítsa össze személyes méreteit a mérettáblázatban szereplőkkel. Mivel a gyártók különbözőek, így a termékek méretei is eltérőek lehetnek (pl. a vásárló általában 37-es méretet hord, és a ballerina cipő választott modelljétől függően legtöbbször 37, de bizonyos helyzetekben 36 ill. 38 is lehet).
Termék rendelésekor a born2be.hu weboldalon, válassza ki a termék mértét, amely megfelel Önnek, majd kattintson a “A kosárba helyezés” gombra. Ha több terméket is szeretne megrendelni, akkor minden megrendelni kívánt árucikk esetén tegye meg a fenti lépést.

Miután a kosárba tette a terméket, befejezheti a rendelést vagy folytathatja a vásárlást. Megrendelés véglegesítéséhez kattintson a Kosár ikonra a jobb felső sarokban A kosár ikonra (jobb felső sarok) kattintva bármikor visszatérhet a rendelés befejezéséhez.

Amennyiben rendelkezik kedvezmény kóddal a kosár összegzésénél felhasználhatja; gépelje be a “Van kódom” mezőbe, és hagyja jóvá, ezt követően már az új kedvezményes összeget fogja látni. Ne feledje, hogy nem minden akció kombinálható, ezért kérjük, figyelje az üzeneteket és olvassa el az adott akciók Általános Szerződési Feltételeit. Egyes esetekben a kedvezményes kód megadása letiltja az oldalon elérhető akciót, amely nem kapcsolódik az adott kódhoz. Sőt, a born2be Club hűségprogramban résztvevőknek lehetőségük van a megszerzett pontok felhasználásával csökkenteni a rendelésért fizetendő összeget.

Fontos megjegyezni, hogy a rendelési előzményekben csak a kapcsolt vásárlóként (az áruház személyes fiókjába bejelentkezve) leadott rendelések jelennek meg, és a Hűségprogram cask azokat veszi figyelembe (pontok számítása). Ezért a rendelés teljesítése előtt jelentkezzen be. A rendelés leadása ebben az esetben még gyorsabb. Ha már hozzáadta a kódot, vagy nem rendelkezik kedvezmény kóddal, kattintson a “Véglegesítés” gombra, és töltse ki a szállításra vonatkozó információkat. (Ha már van regisztrált fiókja nálunk, a belépést követően a szállítási adatok automatikusan kitöltésre kerülnek).

A következő lépésben, miután elolvasta az Áruház Általános Szerződési Feltételeit, pipálja ki a belegyezési ablakot. Ha szeretne feliratkozni a Hírlevélre (és még nem iratkozott fel), ezt a lehetőséget is bejelölheti. Következő lépésként kiválaszthatja a fizetési módot majd a kiszállítási típust is, majd kattintson a „Jóváhagyás és fizetés” gombra.

Ha készpénzes fizetést választott kiszállításkor, akkor a rendelése feldolgozását megkezdjük; ha Bankkártyás fizetést választott, a megrendelés feldolgozását azután kezdjük meg, hogy vételár összege beérkezik hozzánk. (A PayU e-mailben visszaigazolja a tranzakciót, majd a Born2be-től kap egy e-mailt a megrendelés visszaigazolásával).
A szokásos szállítási idő a rendelés born2be általi visszaigazolásának pillanatától számítva átlagosan 3 munkanap (a rendelés leadásának időpontjától függően). A lengyelországi vagy az Ügyfél országának nemzeti ünnepei nem számítanak bele a számításba, mert ezek általában a szabadnapok.

Ebben az időszakban::
- a csomag elkészítéséhez és a logisztikai céghez történő elszállításához szükséges idő a marysini raktárunkból (maximum 24 óra a fizetés beérkezésétől vagy a megrendelés véglegesítéstől számítva készpénzes fizetést kiszállításkor lehetőség kiválasztása esetén)
- a megrendelés kézbesítési ideje lengyelországi raktárunkból a magyarországi vásárlóhoz (a szabvány 48 óra, de esetenként könnyen meghosszabbítható maximum 24 órával, attól függően, hogy mikor érkezik meg a rendelés a Born2be rendelési rendszere). Miután a csomagot a rendeléssel együtt eljuttatták a célországba szállító szállítmányozó céghez, minden vásárló e-mailt kap a born2be-től, amely tartalmazza ezt az információt, valamint egy linket a csomag nyomon követésére (amely attól a pillanattól fogva működik, hogy a csomag regisztrálásra került a magyarországi futárrendszerben).

A megrendelés meghosszabbítható az üzleten kívülálló okok miatt, mint például rendkívüli számú rendelés (pl. fekete péntek, téli vagy húsvéti ünnepek, stb.), a logisztikai céggel vagy futárral kapcsolatos problémák, előre nem látható vis maior helyzetek stb. Az is előfordulhat, hogy nehezebben megközelíthető területekre (például hegyvidéki területek) a futárcég nem szállít naponta (általában a rendeléseket összesíti és heti 2-3 alkalommal kézbesíti).
A megrendelés értékét az alábbi módokon tudja kiegyenlíteni.:
- PayU bankártyás fizetésen keresztül, melynél átirányításra kerül a PayU bankkártyás fizetést biztosító oldalra, és a kártyaadatok (Visa vagy Mastercard) megadásával itt tudja kiegyenlíteni a vételárat
- Kézbesítéskor készpénzzel (ebben az esetben ki kell készítenie a pontos vételárat, mivel futárnál nem kötelező, hogy legyen visszajáró összeg, illetve bankkártyás terminál sem biztos, hogy rendelkezésére áll az adott futárnak).
Egyszerre 10 terméket tud elhelyezni a kosárba. Ha több terméket szeretne, akkor azt külön rendelésként kell leadnia.
Ha érdekli Önt egy termék, ami adott pillanatban nem elérhető, javasoljuk, hogy használja a „Értesítsen, ha elérhető” lehetőséget, ami minden terméknél megtalálható.

Hogy értesítést kapjon a termék elérhetőségéről, válassza ki a termék oldalán található „Válasszon méretet” lehetőségből a kívánt méretet, majd a méret mellett található „Nem elérhető, értesítsen” kattintva az e-mail cím mezőben adja meg az e-mail címét. Erre címre a kívánt méretű termék elérhetőségekor értesítést küldünk.
A rendelés véglegesítésekor megadott e-mail címre megerősítést küldünk a megrendelés véglegesítéséről. Ha a megrendelést regisztrált fiókkal végzi, akkor a „Fiókom > Megrendeléseim” lapon láthatóvá válik a leadott megrendelés.
Véglegesített megrendelés módosítása esetén kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal (telefonon, e-mailben, vagy kapcsolati űrlap kitöltés révén a weboldalon). Munkatársunk ellenőrzi a megrendelés adott állapotát, és ezt követően tájékoztatja a lehetséges módosítás(ok)ról például a szállítási címre vagy a termékváltozatra vonatkozóan (mert bizonyos változtatások vagy a megrendelés törlése nem történhet meg, ha a megrendelés feldolgozási szakasza nem teszi lehetővé). Ezenkívül a vevő a Felhasználói fiókján keresztül a rendelés leadását követő első percekben a maga is lemondhatja a megrendelését (a feldolgozási szakasztól függően).
Ha a kedvezménykód nem került elfogadásra, akkor a tranzakció befejezése után azonnal vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal telefonon. Munkatársunkkal folytatott beszélgetésekor, a rendelési szám alapján jóváhagyják a vásárlási kedvezményt. A kedvezményt biztosító kódot nem tudjuk érvényesíteni, ha a megrendelés a kiszállító felé továbbításra került.
Mindennek előtt kérjük, hogy ellenőrizze, hogy a probléma leírását megtalálja-e „Gyakran Intézett Kérdések” között. Ha az Ön esete nincs feltüntetve, akkor kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.
Csak Ügyfélszolgálatunkon (telefonon, e-mailben,, vagy kapcsolati űrlap kitöltés révén a born2be.hu weboldalon) keresztül töröltetheti megrendelését. A kapcsolat felvétel során szükség lesz a rendelés számára, amelyre a törlési kérelem vonatkozik. Felhívjuk figyelmét, hogy a futárcég által már átvételre kész vagy a szállítmányozó cégnek már kiszállított rendelések nem mondhatók le. Ezenkívül a vásárló a Felhasználói fiókján keresztül a rendelés leadását követő első percekben egyedül is lemondhatja a megrendelését (a feldolgozási szakasztól függően).
Miután rendszerünkben törölték a rendelést, a visszatérítési információkat automatikusan elküldjük a banknak. Általában az üzlet által kért visszatérítést a bank 3 munkanapon belül teljesíti. Vannak kivételes helyzetek, amikor ez az időszak hosszabb, ilyenkor fel kell vennie a kapcsolatot a bankjával. A megrendelésért kifizetett összeget ugyanarra a számlára térítjük vissza, amelyről a vásárló a fizetést teljesítette.
Megrendelése állapotát ellenőrizheti, ha bejelentkezik oldalunkra a "Fiókom - Rendeléseim" menüpontban. Válassza ki az Önt érdeklő rendelést, majd kattintson a „Nyomonkövetés” gombra. Ha a rendelést nem regisztrált felhasználó adta le, a státusz az e-mailből ellenőrizhető, amely tájékoztatja Önt arról, hogy a csomag feladásra került a futárcéghez, amely tartalmazza a „Megrendelés nyomon követése” link ikont, amellyel ellenőrizheti aktuális állapotát a bármikor. Érdemes megemlíteni, hogy a csomag státuszára vonatkozó információ a csomag futárcéghez történő kézbesítésétől számított legalább 24 óra elteltével jelenik meg, ez az idő elsősorban attól függ, hogy a csomagot mikor szkennelik be a helyi, magyarországi elosztó központban.
A rendelési számot megtalálja:
- visszaigazoló e-mailünkben, amit a megrendelés véglegesítése után küldünk ki Önnek;
- kibocsájtott számlánkon, a visszaküldési űrlappal együtt , annak az e-mailnek a mellékleteként, amit a kézbesítés megkezdésekor küldünk Önnek.;
- az Áruház born2be.hu weboldalára belépve a „Fiókom > Megrendeléseim-> Részletek lap (kattintson a „Mutasd” lehetőségre)”
- A PayU által kibocsájtott tranzakciós összesítőn.
Kérjük, hogy megrendelésnél helyes adatokat adjon meg ÁFÁ-s számla igényénél, mert a megrendelés véglegesítését követően nem tudjuk módosítani a számlát.
A számlát először a kiszállítás megkezdésekor küldjük ki e-mailben, elektronikus formában, .pdf formátumban. Ezenkívül a számla és a visszaküldési űrlap letölthető az ügyfél fiókjából, és elérhető a Fiókom -> Megrendeléseim -> Részletek fülön (kattintson a "Mutatsd" gombra).
A rendelési előzmények csak regisztrált felhasználók számára érhetők el. Megtekintheti oldalunkra való bejelentkezés után a "Fiókom -> Rendeléseim" fülön.
Jelenleg kiszállítást csak Magyarország területére történik. Az alábbi oldalakról azonban rendelhet egyéb országokba:
- Románia - https://born2be.com.ro
- Ukrajna - https://born2be.ua
- Lengyelország - https://born2be.pl
- Horvátország – https://born2be.hr
A born2be.hu csak online megrendeléssel és futár kiszállítással értékesít, nincs fizikai üzlete.
Rendelés leadható regisztráció és fiók létrehozása nélkül az üzletben. Az ilyen megrendelést is úgy kezeljük, mint bármilyen másik megrendelést. A born2be.hu oldalon fiókkal rendelkező ügyfelek hozzáférhetnek bizonyos funkciókhoz és szolgáltatásokhoz, beleértve a rendelési előzményeket, lehetőségük van egy nemrég leadott rendelés visszavonására, termékek hozzáadására a Kedvencek listájára, ahol azokat mindaddig tárolják, amíg az ügyfél törli a listáról, hogy könnyen regisztrálhasson a hűségprogramba (és megtekinthesse a pontok történetét), és így tovább. Éppen ezért javasoljuk ügyfeleinknek a Born2be Felhasználói fiók nyitását, de ez nem kötelező.
A termék lefoglalása a rendelés leadásával történik. A kiválasztott termékek elérhetőségének biztosítása érdekében a kosárba helyezést követően a tranzakciót le kell zárni. A termék bevásárlókosárba vagy a Kedvencek listába helyezése nem jelenti a termék lefoglalását, ha a fizetés nem történt meg, vagy a Készpénzes fizetést kiszállításkor rendelést a Born2be nem adta le és nem erősítette meg.
Fizetés
A rendelés kiegyenlítéséhez a vásárló az alább felsorolt fizetési módokat használhatja, amelyek elérhetőek oldalunkon, a „Fizetési módok” rovatban.
- PayU-n keresztül (Visa bankkártya, Mastercard);
- fizetés a futárnál (utánvéttel).
bankkártyás fizetés esetén a fizetés azonnal esedékes. Sikertelen fizetési kísérlet esetén a megrendelés nem kerül véglegesítésre. Rendszerünk törli a tranzakciót, és a vásárlónak lehetősége van újra megpróbálni a rendelés leadását. Figyelmeztetés: A kiválasztott termékeket a sikertelen rendelés leadása során használt készüléken és böngészőben a kosárba mentettük, így nem kell újabb rendelést leadnia.
A kosár mentett tartalmát (regisztrált felhasználók, és adott készülék esetén) újból megrendelheti a felhasználó.
- ha a futárnál történő fizetési módot választotta (utánvét), a rendelést közvetlenül a futárnak kell kifizetnie az átvételkor. Javasoljuk, hogy készítse elő a pontos összeget.
Amikor az ügyfél a „PayU” fizetési módot választja, bankkártyával gyorsan tud fizetni. A rendelés leadása után a vásárló a PayU fizetési oldalára kerül, és az adatok automatikusan generálódnak. Nem szükséges bankszámlaszám, mint a hagyományos banki átutalás vagy utalványos fizetés esetén (lévén a born2be.hu nem kínál ilyen fizetési módokat).
Nem küldünk linket a PayU-n keresztüli fizetéshez. Amikor a rendelés elkészült, automatikusan átirányítjuk a PayU fizetési oldalára. Ha a fizetés sikertelen, a rendelése nem kerül feldolgozásra. A kosárban megtalálja a kívánt termékeket a böngésző bezárásáig (Google Chrome, Mozilla Firefox stb.), vagy használ eltérő eszközt, mint amelyről rendelt (laptop, telefon stb.), ami megkönnyíti a rendelés megújításának folyamatát. A kosárhoz visszatérve megismételheti a megrendelést (figyeljen az adatokra, amelyek az első próbálkozás sikertelenségének okai lehetnek), vagy új fizetési módot választhat.
Bankkártyával fizetés a DPD futárszolgálatnál lehetséges, de nem minden futár rendelkezik bankkártya terminállal, ezért azt javasoljuk hogy a pontos összegű vételárat készpénzben készítse elő.
Ha a fizetés során probléma lépett fel, ellenőrizze kapott-e tőlünk visszaigazoló emailt. Ha nem kapott, ellenőrizze, hogy az összeget a bank levonta-e az egyenlegéről vagy csak zárolta az összeget. A bank a zárolt összeget a címzett visszajelzésének hiányában feloldja egy bizonyos időszak után, és az összeg visszakerül az elérhető egyenlegbe. Ilyen esetben a megrendelése nem került véglegesítésre, a megrendelést újból le kell adnia. Bármilyen egyéb probléma esetén, kérjük, forduljon a PayU-hoz a https://hungary.payu.com/contact-us-hungary/ címen. Kérdések és jelzések esetén a Born2be Ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésére a +36 1 800 1332-es telefonszámon, e-mailben (info@born2be.hu) vagy a weboldalunkon elérhető kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
A bizonylatot/számlát először a kiszállítás megkezdésekor küldünk ki e-mailben, elektronikus formában, .pdf formátumban. Ebben az e-mailben a visszaküldési űrlapot is megtalálja. Ezenkívül a számla és a visszaküldési űrlap letölthető az ügyfél Felhasználói fiókjából, és elérhető a Fiókom -> Megrendeléseim -> Részletek fülön (kattintson a "Mutatsd" gombra).
Nem, nem állítunk ki ÁFÁ-s számlát nem termsézetes jogi személy részére.
Kiszállítás
A teljes kiszállítási költség és időtartamra vonatkozó adatokat az alábbi oldalon találja meg: https://born2be.hu/szallitasi-koltsegek-es-idotartam
Arról, hogy az üzlet milyen esetekben kínál ingyenes kiszállítást vagy sem, valamint a biztosításának feltételei, a következő oldalon találhatók: https://born2be.hu/kiszallitasi-dij.
A born2be.hu jelenleg csak Magyarország területére történik kiszállítás. Az alábbi oldalakról azonban rendelhet egyéb országokba:
- Románia - https://born2be.com.ro
- Ukrajna - https://born2be.ua
- Lengyelország - https://born2be.pl
- Horvátország – https://born2be.hr
Webáruházként csak megrendelés esetén kiszállítással történik áruátadás. Nincs lehetőség a üzletben megvásárolni és átvenni a termékeket.
Egyszerre 10 terméket tud elhelyezni a kosárba. Ha több terméket szeretne, akkor azt külön rendelésként kell leadnia.
Lehetőség van a szállítási cím megváltoztatására vagy a megrendelés átirányítására az Ügyfélkapcsolati Osztályon keresztül (telefon, e-mail). A rendelési adatok megváltoztatásához szükséges a rendelési szám és az új szállítási cím megadása. Felhívjuk figyelmét, hogy a csomagátirányítás nem lehetséges, ha a megrendelést logisztikai partnerünk már átvette lengyel raktárunkból.
A szállítási idő a futárcég honlapján ellenőrizhető. A csomag raktárból történő feladása után a Born2be e-mailben visszaigazolja a rendelés kiszállítását, melyben egy link is található a megrendelés nyomon követésére, ami segít a tervezett szállítási idő tájékozódásában. Felhívjuk figyelmét, hogy ez a link az e-mail kézhezvételétől számított körülbelül 24 óra elteltével lesz aktív, mivel a csomagot Lengyelországból Magyarországra szállítják, és csak azután, hogy a csomagot regisztrálták a helyi magyar futárrendszerben , lesz aktív a hivatkozás. A Felhasználói fiókkal rendelkező ügyfelek számára a link a „Fiókom> Megrendeléseim> Nyomon követés” fülön is elérhető.
Nincs lehetőségünk beleavatkozni a folyamatba, mivel az teljes egészében automatizált, és időrendi sorrendben történik a feldolgozás. . Kérjük vegye figyelembe, hogy a kiszállítás idejét a kiválasztott fizetési és kézbesítési mód is befolyásolja.
A futárcég csak munkanapokon, ünnepnapok kivételével hétfőtől péntekig szállítja ki a megrendeléseket, hétvégén a Born2be termékeket nem szállítja ki. A futároknak meghatározott munkarendjük van. Amennyiben egy adott időpont felkeltette érdeklődését, kérjük, a kiszállítás megjegyzésében (a rendelés leadásakor) adjon tájékoztatást, ugyanakkor vegye figyelembe, hogy ez nem garantálja, hogy az adott futár cég adott időpontra kínál kiszállítást. A megjegyzésekben közölt információk csak egyfajta jelzés a futárnak, hogy ez idő alatt a megadott címen elérhető. Megpróbálhat a futárral is egyeztetni a kiszállítás időpontjáról (telefonon lehet vele felvenni a kapcsolatot, ugyanis a futárcég e-mailben és sms-ben időben tájékoztatja a szállítási napról és a futár elérhetőségeiről).
A megrendelés állapotinformációi akkor jelennek meg, miután a csomagot a magyar futárcég beszkenneli, így a nyomkövető link az azt tartalmazó e-mail kézhezvételétől számított kb. 24 óra elteltével aktív lesz, mert a csomagot Lengyelországból szállítják Romániában és oda szállítják a helyi futárcégnek, amely beszkenneli és onnan követheti a csomag útját, amíg a Önhöz nem kerül.
A nyomkövetési szám a lengyel raktárból a csomag elküldését követően küldött e-mailben a „RENDELÉS NYOMON KÖVETÉSE” gombra kattintva vagy a Born2be fiókjában található nyomkövető linkre kattintva ellenőrizhető (a „Nyomkövetés” lehetőségre kattintva a kívánt a megrendelésnél). A magyar futárcég által közvetlenül küldött tájékoztatóban is megtalálja (e-mail, sms).
A futárnak nem kell felhívnia a vásárlókat a kiszállítás előtt, de a valóságban gyakran a futárok felhívják a vásárlókat. A futárcég minden esetben SMS-t vagy e-mailt küld a futár elérhetőségével és a tervezett kézbesítéshez szükséges információkkal, így a megrendelőnek lehetősége van kapcsolatba lépni a futárt.
DPD esetében a futár megkísérli a kiszállítást a következő munkanapon. Két sikertelen kézbesítést követően a csomag visszaküldésre kerül Logisztikai központunkba. Ezért a sikeres második kézbesítési kísérlet esélyének növelése érdekében javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a futárral és egyeztesse a részleteket.
A számlázási cím vagy szállítási cím pontosan úgy jelenik meg a rendelésről kiállított számlán, ahogyan Ön a rendelés leadásakor megadja.
Csere
A csere a termék visszaküldésének és új rendelés leadásának elvén alapul. A termékek korábbi áron történő átvételéhez kérjük, azonnal forduljon az Ügyfélkapcsolati Osztályhoz hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óráig. Tanácsadóink készséggel segítenek az ár módosításában, a lebonyolítani kívánt csere függvényében, hogy megtartsa a korábbi árat.
A csere folyamata a cserélni kívánt termék sértetlenül (ahogyan tőlünk kapott) visszaküldésén alapul, majd a kívánt termék új megrendelésén. Emiatt teljes szabadságot élvezhet a végrehajtandó csere tekintetében (választhat másik modellt, más méretet vagy színt), új rendelésről lévén szó.
Szett esetében csak a teljes szettet tudjuk cserélni. Kérjük küldje vissza a teljes szettet, majd rendelje meg a szettet a https://born2be.hu oldalról újra kívánalmainak megfelelően. A folyamat megegyezik az egyes darabokra vonatkozó csere folyamatával.
Előfordulhat, hogy a kapott termék hibás vagy nem felel meg a megrendelt terméknek. Ebben az esetben Önnek jogában áll igényelni ezt a terméket. Kérheti a vásárlásért kifizetett összeg visszatérítését, vagy a termék hibátlan vagy rendelésnek megfelelő termékre cseréjét.

Ha érdekli a termék új termékre cseréje, mindenképpen vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal (info@born2be.hu). Termékre vonatkozó reklamációhoz töltse ki az online űrlapot.

A be nem jelentkezett felhasználók a rendelési szám, valamint a rendelés leadásakor használt e-mail cím megadása után érhetik el az űrlapot.

A termék kiválasztása után válassza ki a listából az intézkedés típusát (jelen esetben: reklamáció - új termék), valamint az okot. Az igényelt termék visszaküldési címének megtekintése után adja meg visszatérítési adatokat (bankszámla), végül érvényesítse elérhetőségét és címét. Végül nem kell mást tenni, mint jóváhagyni és elküldeni az űrlapot.
Fontos! A termékeket eredeti csomagolásukban (fólia vagy doboz, a megfelelő vonalkódokkal) és a rajta lévő címkék sértetlenül kell visszaküldeni. Ha nem rendelkezik ilyennel, nyomtassa ki, töltse ki és tegye be a reklamációs űrlapot a reklamált termékkel együtt a visszaküldési csomagba.

Visszaküldési cím:
Paxy – Born2Be
Győr
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012

A „Kézbesítéskor fizetve” (Az Áruház költségén) visszaküldött csomag nem kerül átvételre.
Ha nem tud online reklamációt benyújtani, kérjük, nyomtassa ki, töltse ki és csomagolja be a visszaküldési űrlapot, és küldje be az igényelt termékkel együtt a fenti címre.
Fontos! Annak érdekében, hogy elfogadott reklamáció esetén a szállítási költséget megtéríthessük, kérjük, küldjön fényképeket vagy szkennelt csomagküldési visszaigazolást az Ügyfélszolgálati Osztálynak, ahol könnyen áttekinthető a kifizetett összeg.
A visszaküldendő termékek száma nincs meghatározva.
Visszaküldés
A termék(ek)et a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül lehet visszaküldeni.
A visszaküldés bejelentéséhez töltse ki az online űrlapot. Ez az űrlap minden olyan vásárló számára elérhető, aki rendelkezik Felhasználói fiókkal az üzletünkben, de azoknak is, akiknek nincs Felhasználói fiókjuk.
Válassza ki a visszaküldeni kívánt terméket, majd jelölje meg az igény típusát és a visszaküldés okát (nem kötelező, de megköszönjük, ha megadja). Ha a rendelést kiszállításkor fizették ki, feltétlenül adja meg a szükséges számlaadatokat a visszatérítéshez. Végül hagyja jóvá a visszaküldést.
Fontos! A termékeket eredeti csomagolásukban (fólia vagy doboz, a megfelelő vonalkódokkal) és a rajta lévő címkék sértetlenül kell visszaküldeni. Ha nem rendelkezik ilyennel, nyomtassa ki, töltse ki és tegye be a visszaküldési űrlapot a visszaküldendő termék(ek)kel együtt a visszaküldési csomagba.

Visszaküldési cím:
Paxy – Born2Be
Győr
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Az Áruház nem fogad el „Kézbesítéskor fizetve” (az Áruház költségén visszaküldött) csomagot. Az ilyen csomagok elutasításra kerülnek automatikusan, és visszaküldésre kerülnek a vásárlóhoz.
Az üzlet a visszatérítés összegét a vásárló számlájára vagy a kártyájára utalja a visszaküldés lengyelországi raktárban történt kézhezvételétől és elfogadásától számított 14 naptári napon belül. Ha a visszaküldés bejelentése online történt és a visszaküldési csomagot késedelem nélkül (legkésőbb az online regisztrációt követő munkanapon) elküldték a visszaküldési címre, a visszatérítési idő a szerződéstől való elállás bejegyzésének pillanatától számítandó. A következő munkanap után visszaküldött áruk esetében (a szerződéstől elállást követően az online visszáru regisztrációval) a visszaküldési időszakot a az eladó lengyelországi raktárában történt regisztráció és a visszaküldés elfogadásának időpontjától számítják.
Ha a rendelés fizetése online, előre történt, a pénzt ugyanúgy visszautaljuk a vásárlónak (arra a kártyára, amelyről a rendelést kifizették). Ha a rendelés kifizetése futárnál átvételkor (utánvéttel) történt, a vásárlónak számlaszámot kell megadnia (online, a visszaküldés rögzítésekor vagy a visszaküldési űrlapon, ha nem online kezdeményezi a visszaküldést). Erre a számlára utalja át a Born2be a visszaküldésért esedékes megfelelő összeget (a banki költségeket a Born2be fedezi).
A visszaküldendő termékek száma nincs meghatározva; a vevő a visszaküldési űrlapon kiválasztja a visszaküldeni kívánt árut. Nem szükséges megadni a visszaküldés okát, de segít javítani a kínált termékek minőségét.
A Born2be webáruház jelenleg nem kínál ingyenes visszaszállítást a vásárló címéről partnerünk győri raktárába (DPD).

A vevőtől Győrbe történő visszaküldés költsége a vevőt terheli, a csomag Győrből a végállomásig (a lengyelországi raktárba) történő eljuttatásának költségét pedig a Born2be állja.

Javasoljuk, hogy a vásárlók a csomagot futárral vagy postai úton küldjék el.

A visszaküldő futár cég választása a vásárlóra tartozik. A futártól kötelező futárlevelet kapnia, amely lehetővé teszi az ön számára, hogy kövesse a visszaküldött csomag útvonalát. Javasoljuk, hogy őrizze meg ezt a szállítási dokumentumot (futárlevél), amíg visszaküldést beérkezését a Born2be raktára vissza nem igazolja.

Fontos: az Áruház nem fogad el „Kézbesítéskor fizetve” (az Áruház költségén visszaküldött) csomagot. Az ilyen csomagok elutasításra kerülnek automatikusan, és visszaküldésre kerülnek a vásárlóhoz, aki állja a visszaküldés költségét is.
„Kézbesítéskor fizetve” jelölésű visszaküldést nem kerül átvételre, és nem vállalunk felelősséget az ilyen szállítmányokkal kapcsolatban felmerült költségekért sem.
Kivételes esetekben a terméket az eredeti csomagolás nélkül is visszaküldheti. Ebben az esetben a visszaküldés azonosításához nyomtassa ki a visszaküldési lapot (amely letölthető a vevő Felhasználói fiókjából vagy a rendelést visszaigazoló e-mailből), töltse ki és tegye be a csomagba.

Weboldalunkon szabványos űrlapot is találhat (kinyomtathatja vagy megírhatja kézzel).
A helyettesítő csomagolásnak mentesnek kell lennie mindenféle kódtól és szimbólumtól, különösen, ha egy másik born2be.hu terméktől származik.

A visszaküldendő terméket az alábbi címre küldje vissza: Paxy – Born2Be
Győr
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012
Igen, a vásárlók egy csomagban visszaküldhetnek különböző megrendelésekből származó termékeket, de ebben az esetben minden egyes rendeléshez tartozó visszaküldési nyomtatványt ki kell nyomtatni, megjelölni a visszaküldött termékeket a nyomtatványon és elhelyezni a termékekkel együtt visszaküldési csomagban
A terméke(ke)t az átvételtől számított 14 napon belül lehet visszaküldeni.
Born2be.hu nem fogad el visszaküldött terméket, melynek a 14 napos visszaküldési határideje lejárt.
Javasoljuk az online űrlap használatát. Ez nem csak a leggyorsabb módszer, de elkerülhetőek a hibák és az írás olvashatóságával kapcsolatos problémák is. Ha rendelkezik Felhasználói fiókkal, a „Rendeléseim” lapon kattintson arra a megrendelésre, amiből szeretne visszaküldeni, és lépjen a visszaküldési panelre.
Ha nem rendelkezik fiókkal, lépjen be a visszaküldési panelbe a rendelés leadásakor használt e-mail cím és a rendelési szám megadásával.
A panel elérése után válassza ki a listából a visszaküldendő termékeket a megfelelő négyzet bejelölésével, majd válassza ki a művelet típusát (Visszaküldés) és az okot (nem kötelező, de megköszönjük, ha megadja nekünk).
Ha a csomag kiegyenlítése kézbesítéskor történt, kérjük, adja meg az IBAN számlaszámot a megjelölt helyen, és ellenőrizze a megadott adatok helyességét. Ha PayU-n keresztül fizette ki
a rendelést, akkor a visszaküldött pénz is a PayU-n keresztül érkezik a számlájára. Végül nincs más dolga, mint jóváhagyni a visszaküldést, és követni a csomagolási és szállítási utasításokat (amit a visszaküldést megerősítő e-mailben is megkap).
Ha nem tudja vagy nem akarja online regisztrálni a visszaküldését, kérjük, használja a kinyomtatott és kitöltött visszaküldési űrlapot. Letöltheti a Felhasználói fiókjából vagy a megrendelés kiszállításának megerősítésére küldött e-mailből. Az adatlapon azonosítsa a terméket, és pipával jelölje meg a visszaküldés okát (a visszaküldés okát nem szükséges feltüntetni, de annak feltüntetése segít bennünket a termékeink, szolgáltatásaink minőségének javításában).
Használhatja a weboldalunkon elérhető formanyomtatvány-mintát is (ebben az esetben nyomtassa ki vagy írja át kézzel). Végül, kérjük, írja alá jól olvashatóan a dokumentumot, és tegye be a visszaküldendő termékekkel együtt csomagba.
Minden vásárló megkapja a Born2be által küldött a rendelés futárcéghez történt továbbítás értesítésével e-mailhez csatolt visszaküldési űrlapot. A Felhasználói fiókkal rendelekző ügyfelek közvetlenül a megrendelés részleteiből is letölthetik. Az áruház weboldaláról is letölthető és kinyomtatható nyomtatványok – visszaküldéshez vagy reklamációhoz (a Visszaküldés vagy Reklamáció részben).
Törődünk a környezetvédelemmel, ezért döntöttünk úgy, hogy csökkentjük a papírfelhasználást. Valójában egyre több cég mond le az ilyen típusú dokumentumok csomagban történő nyomtatásáról és küldéséről, a gázkibocsátás csökkentésének érdekében és ennek a bolygónkra gyakorolt negatív hatása miatt. Természetesen a számlát és a visszaküldési űrlapot online formában (e-mailben, Felhasználói fiókon keresztül vagy a weboldalról letölthető szabványos űrlap formájában) biztosítjuk ügyfeleinknek.
Bármely Felhasználói fiókkal rendelkező ügyfél könnyen ellenőrizheti a visszaküldés állapotát a fiókjában (Saját visszaküldések részben). A visszaküldött küldemény állapotát a csomagot elszállító futárcég weboldalán is ellenőrizheti. Csak írja be a fuvarlevél számát a futárcég weboldalán (általában a vonalkód alatt). Ezen kívül minden vásárló kap egy SMS-t és egy e-mailt tőlünk a visszáru csomag lengyelországi raktárunkba történő regisztrációjával kapcsolatban. Amint átutaljuk a pénzt a számlájára, e-mailben értesítjük.
A lengyelországi raktár regisztrációtól és az elfogadásától számított 14 naptári napon belül a Born2be áruház visszaküldi a pénzt.
Ha a megrendelésért előre, online fizetéssel történt, akkor a visszaküldés összegét a fizetéssel megegyező módon (arra a kártyára, amelyről a rendelést kifizették) visszatérítjük. Ha a rendelés kifizetése futárnál történt kézbesítéskor, a vásárlónak számlaszámot kell megadnia (online visszaküldésnél, a visszáru regisztrációjakor vagy az űrlapon, ha nem az online űrlapot használja). A megadott bankszámlára a Born2be a visszaküldésért esedékes összeget utalja át (a banki költségeket a Born2be fedezi).
Nem lehetséges. A Born2be-nek jogában áll megtagadni a visszaküldés elfogdását, ha a termékek sérültek, használat vagy tisztítás nyomait mutatják, valamint nem fogadni olyan terméket, amit egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, ha a csomagot a szállítás után felbontották fel, mint: fürdőruha, fehérnemű, arcmaszk, zokni, harisnya stb., az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében.
Ebben az esetben Önnek jogában áll panaszt tenni. Javasoljuk az online űrlapot. Ha nem szeretne vagy nem tud online panaszt tenni, akkor használja a klasszikus űrlapot (nyomtassa ki, töltse ki és küldje be a reklamációs űrlapot az igényelt termékkel együtt). Minden részletet az üzlet weboldalának erre a célra szolgáló részében talál: Panasz – Új termék
Ha érdekli a termék új, hibamentes cseréje, kérjük, jelezze Ügyfélkszolgálatunkon (info@born2be.hu)!
A szerződés teljes felmondása esetén (a vásárló az összes megvásárolt terméket visszaküldi), a visszaküldött termékek egyenértékével egyidejűleg a Born2be Áruházban elérhető, a rendelés leadásának időpontjában legolcsóbb szállítási mód megfelelőjét kapja meg a vásárló. Amennyiben az adott megrendelésnél a kiszállítás ingyenes volt (vagy lehetett volna) vagy a szerződés részleges felmondása esetén a kiszállítással kapcsolatos költségeket nem térítjük vissza.
Természetesen! A már bejelentett visszaküldés lemondható közvetlenül a kezelőfelületen, a Visszaküldéseim részben (Felhasználói fiókkal rendelkező ügyfelek esetén), vagy a panasz benyújtását megerősítő, kiküldöt e-mailből a „Kivonat kezelése” linken keresztül közvetlenül a kezelőfelülethez való hozzáféréssel (minden ügyfelélnek van erre lehetősége).
Már benyújtott bevallási nyilatkozat módosítása nem lehetséges: először törölnie kell az aktív bevallást és újat kell regisztrálnia.
Panasz
Az a vásárló, aki Born2be Felhasználói fiókkal rendelkezik, és a rendelés leadásakor bejelentkezett, közvetlenül az ügyfél fiókjából tehet panaszt. Csak válassza ki a megfelelő rendelést a listából. A termék kiválasztása után a legördülő listából válassza ki a kérés típusát és a reklamáció okát, majd csatoljon 3 fotót a termékről. Egy kép maximális mérete 5 MB.
Ha a reklamáció lábbelire vonatkozik, kérjük, küldjön egy fényképet a talpról, egy fényképet a hibáról, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható; Ha a reklamáció ruházattal kapcsolatos, kérjük, küldjön nekünk két képet a hibáról, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható.
A beküldött képek alapján a panaszokkal foglalkozó csoportunk megvizsgálja nyilatkozatát, és e-mailben elküldi Önnek a lehetséges, következő tennivalókat.
Ha használt terméket szeretne bejelenteni, és nincs Felhasználói fiókja Áruházunkban, panaszt tehet az info@born2be.hu e-mail címen. Csatolja a kitöltött visszaküldési lapot, valamint egy fotót a talpról, egyet a hibáról és egy fotót, amelyen a teljes termék látható (cipő esetén), illetve két képet, amelyen a hiba látható, illetve egy fotót, amelyen a teljes termék látható (ruházat esetén). Az e-mail mérete nem haladhatja meg a 20 MB-ot. A panaszt panaszokkal foglalkozó csoportunk megvizsgálja, akik e-mailben elküldik Önnek a lehetséges, következő tennivalókat.
Előfordulhat, hogy az átvett termék hibás vagy nem felel meg a megrendelésnek. Ebben az esetben Önnek jogában áll a terméket hibátlanra vagy a megrendelésnek megfelelőt igényelni, vagy kicserélni. Ha új hibás terméket kap, javasoljuk, hogy haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, és küldjön nekünk egy e-mailt a hibáról készült fényképekkel, a teljes termékről és a talpról (lábbeli esetében) készült fotóval az info@born2be.hu címre, és a lehető leghamarabb informálják a kövtkező szükséges lépésekről.

Ha új, hibamentes termékre szeretne cserélni, akkor kérjük, értesítse Ügyfélszolgálatunkat (info@born2be.hu).

Az átvett termékkel kapcsolatos reklamációhoz használja az online űrlapot.

A nem bejelentkezett felhasználók rendelési számuk és e-mail címük megadása után hozzáférnek az űrlaphoz. A Felhasználói fiókkal rendelekző felhasználó ezt egyszerűen megteheti közvetlenül a fiókjából, ha kiválasztja a listából a megfelelő rendelést.

Miután kiválasztotta a terméket a megrendelésből, válassza ki a listából a megfelelő intézkedéstípust (jelen esetben: reklamáció - új termék) és annak okát. Ezután adja meg visszatérítési adatait (bankszámla), és érvényesítse személyes és címadatait. Végül nem kell mást tennie, mint benyújtania a panaszűrlapot. Javasoljuk, hogy a panasz elküldését követően haladéktalanul olvassa el figyelmesen a további lépésekről szóló tájékoztatást (amelyeket a Born2be nyilatkozatát visszaigazoló e-mail is tartalmaz).

Fontos! A termékeket az eredeti csomagolásukban kell visszaküldenie; ha nem rendelkezik vele, nyomtassa ki, töltse ki és tegye a reklamációs űrlapot a reklamált termékkel együtt bele a csomagba.

A cím, ahová a reklamált terméke(ke)t küldeni kell
Paxy – Born2Be
Győr
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012

Figyelem! Utánvéttel (az üzlet költségére) feladott csomagokat nem fogadunk el!
- egy kép maximális mérete 5 MB;
- ha a panasz lábbelikre vonatkozik, kérjük, küldjön nekünk egy fotót a talpról, egy fotót a hibáról, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható;
- ha a reklamáció ruházatra vonatkozik, kérjük, küldjön nekünk két képet, amelyen a hiba látható, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható;
- ha a panaszt e-mailben jelentették be, az üzenet összesen nem haladhatja meg a 20 MB-ot.
Online panasz esetén nem szükséges a reklamációs űrlap kitöltése.

Kivételek:
- ha új terméket igényel, és nincs meg a termék eredeti csomagolása, akkor azt le kell töltenie, kinyomtatnia, kitöltenie és el kell küldenie az igényelt termékkel együtt;
- ha e-mailben használt termékre tesz panaszt, akkor ehhez az e-mailhez csatolnia kell a kitöltött reklamációs űrlapot a hibáról készült fényképekkel együtt.

A visszaküldési űrlap egyben reklamációs űrlapként is működik, így nem kell mást tennie, mint letöltenie Felhasználói fiókjából, vagy a Born2be által küldött, a megrendelés elküldésére vonatkozó információkat tartalmazó e-mailből.
Kapni fog tőlünk egy e-mailt a jóváhagyott panasszal kapcsolatos információkkal, valamint egy másikat, amely megerősíti a bankszámlájára történő átutalási megbízást.

Mennyi ideig tart a pénz átutalása egy elfogadott követelés esetén?

A visszatérítés a kérelem elbírálásától és elfogadásától számított legfeljebb 14 naptári napon belül történik meg.
Új termékre vonatkozó reklamáció esetén a vevő reklamációjáról nem születik döntés mindaddig, amíg a reklamált terméket tartalmazó csomag meg nem érkezik lengyelországi raktárunkba (először a reklamációs osztálynak kell megvizsgálnia a terméket). A reklamáció elfogadása esetén az Ügyfelet sms-ben és e-mailben értesítjük. Használt termékek esetén a panasz beérkezését követően a panasz kivizsgálási csoportunk dönthet úgy, hogy felkéri Önt további fényképek küldésére, illetve a reklamált termékek elküldésére. Mindenféleképpen minden lényeges lépésről informáljuk Önt e-mailben.
Jóváhagyott reklamáció esetén az üzlet megtéríti a vásárlónak a termék árát és szállítási költséget. A szállítási költség megtérítésére kivételes esetekben sem kerül sor, például: a vásárló ingyenes visszaküldést kapott (az üzlet költségére), vagy az üzlet nem kérte a vásárlót a termék elküldésére. Mivel a vásárló az igényelt terméket tartalmazó csomagot a saját költségén küldi el, ezért a Born2be Áruháznak el kell küldenie a csomag szállítási visszaigazolását, amelyen a szállítási költség látható, fénykép formájában, az info@born2be.hu e-mail címre, és a rendelési számot az e-mail címébe kell beírni. A csomagot Magyarországról kell visszaküldeni.
Természetesen. A bejelentett panasz visszavonható közvetlenül a visszaküldés és reklamációs panelről, a „Visszaküldéseim” fülről, vagy a visszaküldés benyújtásának visszaigazolásaként küldött e-mail-ből közvetlenül a panelre irányítva
A bejelentett panasz megváltoztatása csak a benyújtott panasz törlésével és új panasz nyilvántartásba vételével történhet.
Kapcsolatfelvétel
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 09:00 órától 17:00 óráig tart nyitva, kivéve ünnepnapokon.
Az Ügyfélszolgálatunkkal
- a Weboldalon elérhető kapcsolat felvételi űrlpon keresztül a https://born2be.hu/kapcsolat címen;
- e-mailben a info@born2be.hu címre küldve;
- Weboldalon elérhető chat szolgáltatáson keresztül;
- telefonon a +36 1 800 1332 számon keresztül; - Közösségi média felületeinken keresztül (Facebook - https://www.facebook.com/born2behungary és Instagram - https://www.instagram.com/born2be.hu) léphet kapcsolatba.

Munkatársaink munkanapokon hétfőtől péntekig 09:00 órától 17:00 óráig érhetőek el.
Sürgős ügyekben javasoljuk, hogy telefonon vegye fel a kapcsolatot velünk, mivel ezen a csatornán a válaszadási idő gyakorlatilag azonnali. Az e-maileket folyamatosan igyekszünk feldolgozni, de a megnövekedett forgalmi időszakokban előfordulhat, hogy hosszabb az üzenetek megválaszolási ideje.
Born2be Felhasználói fiók
A Weboldalon fiók létrehozása több lehetőséget biztosít ügyfeleink számára: megrendeléseik előzményeit és státuszát, az Ön hozzájárulásainak és hírlevél feliratkozásainak kezelését, a szállítási cím tárolását a jövőbeli megrendelésekhez, valamint a bejelentkezést követően minden eszközön megjelenő kosártartalom, valamint a törlésig mentett termékek kívánságlistája. Felhívjuk figyelmét, hogy a kosárba tett termékek nincsenek lefoglalva, ezért javasoljuk, hogy a megrendelést véglegesítse az átvétel érdekében.
Rendelés leadható regisztráció és fiók létrehozása nélkül is az Áruházban. Minden megrendelés, akár regisztrált felhasználótól, akár Felhasználói fiókkal nem rendelkező ügyfelektől származik, egyformán kezelendő, és időrendi sorrendben kerül feldolgozásra és végrehajtásra.
Áruházunk következő oldalán regisztrálhat: https://born2be.hu/regisztracio.
Adja meg a kért adatokat, olvassa fel és fogadja el a felhasználási feltételeket, és cookie használatra vonatkozó szabályzatunkat, mint ahogy az Adatkezelésre vonatkozó nyilatkozatunkat is.
A fiók megnyitása és használata oldalunkon teljesen ingyenes.
A fiók jelszavát megváltoztathatja belépést követően az „Adataim” lapon (https://born2be.hu/profilom). Ha elfelejtette jelszavát, akkor újat hozhat létre itt: https://born2be.hu/jelszo-helyreallitas Adja meg regisztrációjához tartozó e-email címét, majd a megküldött e-mailben található link segítségével adjon meg egy új jelszót.
A fiók adatait Ön módosíthatja a bejelentkezés után elérhető opció segítségével. Válassza a "Fiókom" lehetőséget, és lépjen a "Saját adatok" részre, ahol módosíthatja alapadatait. A szállítási cím módosításához lépjen a „Címeim” részhez.
A jelszót ezen az oldalon tudja helyreállítani: https://born2be.hu/jelszo-helyreallitas

Adja meg regisztrációjához tartozó e-email címét, majd a megküldött e-mailben található link segítségével adjon meg egy új jelszót.
Törölheti fiókját Ön is. Lépjen be az Áruház weboldalára, majd menjen a „Feliratkozások és hozzájárulások” lapra. (https://born2be.hu/nyilatkozataim), ahol visszavonhatja beleegyezését a szabályzatok elfogadásához, aminek eredményeképpen a fiók teljes egészében törlődik az Áruházból.
Hírlevél szolgáltatás
Hírlevelünkre feliratkozás számos előnnyel jár. A feliratkozók különleges kedvezménykódokat kapnak, és elsőként értesülnek az új különleges ajánlatokról és kedvezményekről a weboldalon, amely elsőbbséget biztosít a termékek megrendelésénél.
Ezenkívül az új feliratkozók kedvezménykódot kapnak a teljes megrendelésre, lejárati dátum és minimális rendelési összeg nélkül, akár az új kollekciókra vonatkozóan.
A hírlevelek tájékoztatják a közelgő promóciós kampányokról, legfeljebb hetente kétszer.
A Hírlevélre itt iratkozhat fel: https://born2be.hu/hirlevel/feliratkozas
Adja meg email címét, és opcionálisan telefonszámát, majd olvassa át és fogadja el a Hírlevélre vonatkozó feltételeket. A feliratkozás után egy e-mailt küld a Born2be Áruház, amiben jóvá kell hagynia a feliratkozást a „Feliratkozás jóváhagyása” lehetőséggel.
Ezt követően egy újabb e-mailt küldünk, melyben az ön személyes kedvezmény kódját találja meg.
A feliratkozás jóváhagyásához kattintson a „Feliratkozás jóváhagyása” lehetőségre, melyet abban az e-mailben talál, amit azonnal a feliratkozás megtörténte után küldünk. A jóváhagyását követően egy újabb e-mailt küldünk pár percen belül, melyben az ön személyes kupon kódját találja meg. (néhány esetben 24 óra is eltelhet különböző okok miatt) Levelezési rendszerétől függően a hírleveleink a SPAM, AJÁNLAT vagy ÉRTESÍTÉSEK mappába kerülhetnek. Ha nem kap személyes kupon kódjot tartalmazó emailt, kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat a info@born2be.hu
A hírlevélre való feliratkozás kódja egyszeri, és nem függ a megrendelés összegétől. Írja be a kosár tartalmának megjelenítésénél a „Van kedvezménykódom" mező alatt, erősítse meg, és a fizetendő ár csökkeni fog. Mielőtt használja a kódot, győződjön meg róla, hogy a born2ne.hu oldalán található más egyéb aktív kedvezmény kóddal párosíthatja-e. Részletes leírást a feltételekről a https://born2be.hu/kedvezmeny-kodok oldalon talál.
Mielőtt használja a kódot, győződjön meg róla, hogy a born2ne.hu oldalán található más egyéb aktív kedvezmény kóddal párosíthatja-e. Részletes leírást a feltételekről a https://born2be.hu/kedvezmeny-kodok oldalon talál.

A hírlevél-előfizetéssel kapott kedvezménykódnak nincs lejárati ideje.
Ellenőrizze, hogy a megadott e-mail cím helyes, nincs benne elírás, illetve ellenőrizze, a SPAM, AJÁNLAT vagy ÉRTESÍTÉSEK mappákat is. Ha nem találja a kiküldött leveleinket így sem, akkor lépjen Ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba.
Kérjük, hogy e-mail fiókjának keresőmezőjébe gépelje be a BORN2BE kereső szót, valamint ellenőrizze SPAM/JUNK/LEVÉLSZEMÉT mappáját is, ha így sem jelenik meg Hírlevelünk, a legjobb, ha Ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 09:00 – 17:00 felveszi a kapcsolatot
Az üzenetet a levelező rendszere almappákba irányíthatja át, pl. SPAM/JUNK/LEVÉLSZEMÉT , AJÁNLAT vagy ÉRTESÍTÉSEK. Alternatív megoldásként keressen a postaládájában üzletünk neve alapján. Ha 24 óra elteltével sem jön fel az e-mail, akkor keresse Ügyfélszolgálatunkat. Munkatársunk ellenőrzi, hogy e-mail címe megtalálható-e hírlevél adatbázisunkban.
Ha a kedvezménykód nem látszik az e-mailben, akkor e-mail beállításai alapján e-mail szolgáltatója blokkolja a képek letöltését Áruházunkból. Erre vonatkozóan az email felső részénél információ jelenik meg. Válassza ki a „Mindig mutassa a képeket ettől a feladótól” lehetőséget. Ezt követően megjelenik az üzenet teljes tartalma és a Kedvezmény kód is. Ha további problémák merülnének még fel a hírlevél megjelenítésével, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.
A hírlevél leiratkozásához, kattintson a legutolsó hírlevelünkben alul található „Ha nem szeretne további üzenetet kapni tőlünk, kattintson ide” linkre. Felhasználói fiókkal rendelkező ügyfeleink A Fiókom részben is, „Feliratkozások és hozzájárulások” lapon, ahol is a Hírlevélre vonatkozó beleegyezésnél kell ki vennie a pipát, majd mentse a változtatást. A feliratkozása ekkor megszűnik, leiratkozott a Hírlevélről.
Akciók, kedvezmények, versenyek
A kedvezménykódok a különleges ajánlatokkal együtt jelennek meg a Weboldal fő banner részben. A kedvezménykódok a különleges ajánlatokkal együtt a Weboldal fő banner részében jelennek meg. Ezenkívül egy kód beszerezhető egy marketing kampány részeként vagy feliratkozva hírlevelünkre. Az aktív ajánlataink kódjai az oldal alján is megtalálhatóak a Különleges ajánlatok feltételeiben és a "Kedvezménykódok" lapon: https://born2be.hu/kedvezmeny-kodok
Használjon kedvezménykódokat és kuponkódokat a kosár összegzésénél a „Van kedvezménykódom" mezőbe begépelve.
Miután beírta a kódot, válassza a „Jóváhagyás”-t, így a kódot sikeresen hozzáadta megrendeléséhez
A kedvezményt biztosító kódot telefonos megrendelés leadásnál is használhatja. Annyit kell tennie, hogy adja meg munkatársunknak a kódot, amit használni szeretne.
Ilyen esetben kérjük, hogy azonnal keresse ügyfélszolgálatunkat (chat, telefon) mielőtt a rendelés elszállításra kerül. Adja meg munkatársunknak a rendelés számát és a kedvezménykódot, amit használni szeretne. Kollégánk érvényesíti a kedvezményt az adott megrendelésre.
Ilyen esetben mindenképpen ellenőrizze, hogy a kód más kedvezménnyel összevonható-e, erről az oldal alján tájékozódhat. A kedvezmény kód lejárhatott egy adott ajánlat lejártával egy időben. Kérjük ellenőrizze, hogy a kód érvényes-e az adott termék kategóriára vonatkozóan. Ellenőrizze azt is, hogy a kódot helyesen adta-e meg, és hogy a minimális rendelési összeget elérte, amellyel a kód érvényes. Ha a kódra vonatkozó ajánlat még érvényben van, de továbbra sem tudja felhasználni a kódot, kérjük jelezze ezt Ügyfélszolgálatunk felé.
Ha a kód még aktív, felhasználhatja újból. Viszont ha az ajánlat már nem él, akkor élhet a csere lehetőség különleges ajánlatával. Ebben az esetben kérjük, keresse fel Ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 09:00 – 17:00. Munkatársunk készséggel segít leadni az új megrendelést, és ennek megfelelően módosítják az árat, valamint tájékoztatják a megrendelés kifizetésének módjáról.
Valamennyi kedvezmény ajánlatunk Feltételei megtalálhatóak a https://born2be.hu/kedvezmeny-kodok oldalon
Valamennyi ajánlatunk Szabályzata megtalálható a https://born2be.hu/kedvezmeny-kodok oldalon.
Egyes akciók esetén az Általános Szerződési Feltételek, valamint az aktuális akciókról szóló információk a kosárban találhatók.
Ha a Szabályzatban szerepel, hogy az adott ajánlat összevonható a Hírlevél feliratkozással járó kedvezménnyel, akkor használhatja mind az adott ajánlat, és a Hírlevél kedvezmény kódját. Valamennyi ajánlatunk Szabályzata megtalálható a https://born2be.hu/kedvezmeny-kodok oldalon.
Aktuális ajánlatunk Szabályzata annak lejártáig megtalálható a https://born2be.hu/kedvezmeny-kodok oldalon. Ezenkívül egyes ajánlatoknál az érvényességük megjelenik a fő bannerben is.
Versenyeinken való részvétel feltételei általában elérhetőek a közösségi média felületeinken (Facebook, Instagram, etc.). A born2be.hu weboldal csak a különleges ajánlatokról tartalmaz információkat. Ha nem találja az erre vonatkozó információt, kérjük, keresse minket a sm_contact@born2be.hu címen vagy írjon privát üzenetet a Facebookon.
Nem használunk készpénzt, így a kupon- és kedvezménykódok csak megrendeléshez használhatóak fel.
Technikai információk
Áruházunkba itt regisztrálhat: https://born2be.hu/regisztracio. Adja meg a kért adatokat, olvassa fel és fogadja el a Felhasználási feltételeket, és a Cookie használatra vonatkozó szabályzatunkat, mint ahogy az Adatkezelésre vonatkozó nyilatkozatunkat is.
Ilyen esetben a legjobb, ha dokumentálja az esetet (pl. képernyőmentéssel), és elküldi ügyfélszolgálatunknak e-mailben a info@born2be.hu címre. Megkíséreljük megoldani a problémát a megfelelő instrukciók elküldésével.
Sürgős esetben lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 800 1332-es telefonszámon hétfőtől péntekig 08:00 órától 18:00 óráig.
A jelszót ezen az oldalon tudja helyreállítani: https://born2be.hu/jelszo-helyreallitas.
Adja meg regisztrációjához tartozó e-email címét, majd a megküldött e-mailben található link segítségével adjon meg egy új jelszót.
Ha a tranzakciót a PayU nem erősíti meg (ebben az esetben visszaigazoló e-mailt kap tőlük), akkor a fizetés nem hajtódik végre újra, és a rendelést a Born2be nem fogadja el feldolgozásra. A rendelés könnyítése érdekében a kosár tartalma addig megmarad, amíg be nem zárja a böngészőt, amit használ. Így önnek lehetősége van a megrendelést még egyszer leadni, vagy másik fizetési módot választani.
Abban az esetben, ha hiba jelentkezik rendelésnél, kérjük ismételje meg a véglegesítést a mentett kosártartalom segítségével (ami addig megmarad, amíg nem cserél böngészőt). Ügyeljen beíráskor az adatok helyességére! További hiba esetén lépjen Ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba a +36 1 800 1332-es számon, e-mailben a info@born2be.hu címen, vagy kapcsolatfelvélteli űrlap segítségével weboldalunkon keresztül.
Ebben az esetben keresse Ügyfélszolgálatunkat email-ben, mellékelve a hibajelenséget egy képernyőmentéssel. Igyekszünk megoldani a fellépő problémát. E-mail címünk: info@born2be.hu.
Termékek
Az Áruház csak online értékesít, így a megrendelés előtt nem lehet kipróbálni a terméket. A nem megfelelő termékeket azonban a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheti számunkra.
Ha egy adott mérettáblázat (pl. cipő) 36-ossal kezdődik és 41-es mérettel zárul, az azt jelenti, hogy az adott termék, csak ezekben a méretekben készült, és nem lehetséges ennél nagyobb vagy kisebb méretet rendelni.
A Weboldal rendelkezik termék elérhetőségéről szóló értesítési funkcióval, amelyet a kiválasztott méret elérhetővé válásakor követően azonnal elküldünk e-mailben.
Ha értesítést szeretne kapni a termék elérhetőségéről, kattintson a "Méret kiválasztása" gombra, és válassza ki a kívánt méretet. Ha a méret "Nem elérhető, értesítést kérek" felirat jelenik meg, akkor erre kattintva megjelenik az e-mail cím megadására szolgáló mező, és az "Értesítés" gombra kattintva erősítse meg az értesítés kérését. Értesítést küldünk a megadott e-mail címre, amikor a méret elérhetővé válik honlapunkon.
A méretet mindig az oldalon található táblázatunk alapján kell kiválasztani. Vásárlás előtt hasonlítsa össze az oldalon található cipők/ruházat táblázat méreteit (például lábfejhossz, talpbetét hossza, derék, mellkas stb.) a méreteivel. Ez lehetővé teszi a termék méret szerinti megfelelő kiválasztását.
A termék méreteit a webhelyen elérhető méret táblázat tartalmazza a "Méret kiválasztása" lehetőség felett. Ezenkívül a mérettáblázat közvetlenül a termékbemutató oldalon, alul is megtalálható.
Ha olyan méret érdekli, ami nem szerepel a táblázatban, kérjük, küldjön egy e-mailt, amely tartalmazza a termékkódot és a lemért méretet az info@born2be.hu e-mail címre. A méretezéssel foglalkozó osztályunk munkatársa ellenőrzi a terméket, és az Ügyfélszolgálat elküldi Önnek a kívánt méreteket válaszul az üzenetre.
GDPR
Valamennyi marketing hozzájárulás visszavonható a fiókszinten a „Hozzájárulás és Előfizetések” részben. Ehhez törölje az összes szükséges négyzet jelölését, és mentse a módosításokat. Nem Regisztrált felhasználók számára a hírlevélről való leiratkozáshoz kattintson az e-mail alján található "Ha nem szeretne további üzenetet kapni tőlünk, kattintson ide" linkre.
A mentett „Feliratkozások és marketing hozzájárulások” szerkesztésére szolgáló oldal eléréséhez használja a következő linket: https://born2be.hu/hirlevel/link-kuldes.
Miután megadta az e -mail címet, és megerősítette azt a "szerkesztési link elküldése" gombra kattintva, kap egy e-mailt, amely tartalmazza a Beleegyezéseire irányító elérést.
Egyéb, nem marketing hozzájárulás visszavonása esetén kérjük, küldjön e-mailt a hozzájárulások visszavonására az e -mail címünkre info@born2be.hu.
A hírlevél leiratkozásához, kattintson a legutolsó hírlevelünkben alul található „Ha nem szeretne további üzenetet kapni tőlünk, kattintson ide” linkre. Felhasználói fiókkal rendelkező ügyfeleink A Fiókom részben is, „Feliratkozások és hozzájárulások” lapon, ahol is a Hírlevélre vonatkozó beleegyezésnél kell ki vennie a pipát, majd mentse a változtatást. A feliratkozása ekkor megszűnik, leiratkozott a Hírlevélről.
Törölheti fiókját Ön is. Lépjen be az Áruház weboldalára, majd menjen a „Feliratkozások és hozzájárulások” lapra. (https://born2be.hu/nyilatkozataim), ahol visszavonhatja beleegyezését a szabályzatok elfogadásához, aminek eredményeképpen a fiók teljes egészében törlődik a Weboldalról.
A törléshez való jog gyakorlásához, azaz az adatok törléséhez adatbázisunkból, kérjük, küldjön egy e -mailt az info@born2be.hu címre az adatfeldolgozás leállítására vonatkozó kéréssel. Az adattörléssel kapcsolatos összes munka befejezése után a tanácsadó megerősítést küld az adatok törléséről az összes adatbázisra vonatkozóan.
Born2be Hűségprogram
A born2be Club hűségprogramja az üzlet minden vásárlója számára készült program. A programhoz való csatlakozás feltétele, hogy rendelkezzen Felhasználói fiókkal a Born2be áruházban, és elfogadja a Born2be Klub Hűségprogram feltételeit.

A programra való feliratkozás után pontokat kap a programhoz való csatlakozásért és az üzletünkben történő vásárlásokért.
A kapott pontok száma a born2be Club hűségprogramjában elért szinttől függ. A szint meghatározásához az elmúlt 12 hónapban aktivált pontokat vesszük figyelembe.

A belépést a BRONZ státusszal kezdi, és ebben a szakaszban minden elköltött 5 Ft után 1 pontot kap a programban.
8000 pont aktiválása után EZÜST státuszba vált, majd minden elköltött 5 Ft után 1,25 pontot kap.
A legmagasabb szint az ARANY státusz, amelyre 5001 pont aktiválása után vált, és minden elköltött 5 Ft után 1,5 pontot kap a programban.

A felhalmozott pontokat felhasználhatja a termékek árának csökkentésére. Példa: 2000 pont annyi, mint 400 Ft további kedvezmény.
Pontokkal egy véglegesített rendelés értékének maximum 50%-át fedezheti.
Tetszés szerint költhet pontokat, ez nem fogja lejjebb vinni a szintet a programban.

A program résztvevői további előnyökben részesülnek: különleges ajánlatok és árak, elsőbbséget élveznek az exkluzív kollekciók vásárlásakor, részt vesznek a kizárólag klubtagoknak szóló különleges eseményeken és akciókban.
A programban való részvétel feltétele, hogy rendelkezzen Felhasználói fiókkal a Born2be üzletben. A regisztrált felhasználók a fiókjuk „Feliratkozások és hozzájárulások” fülén a hozzájárulások szerkesztésével vagy az adott termék melletti megfelelő hozzájárulás kiválasztásával csatlakozhatnak a programhoz.
Másrészt a fiókkal nem rendelkező ügyfelek a regisztráció során a megfelelő hozzájárulás kiválasztásával (born2be Club Hűségprogram Szabályzatának elfogadása) csatlakozhatnak a hűségprogramhoz. Regisztrálni a https://born2be.hu/register oldalon lehet
A programot üzletünk törzsvásárlóit szem előtt tartva hoztuk létre, hogy hűségüket jutalmazzuk.

A megszerzett juttatások köre a teljesített megrendelések számával nő.
A BRONZ vásárlók a vásárlás értékének 4%-át kapják vissza pontok formájában.
Az EZÜST szintű vásárlók a vásárlás értékének 5%-át kapják vissza pontok formájában.
A GOLD vásárlók a vásárlás értékének 6%-át kapják vissza pontok formájában.

Az összegyűjtött pontokat a termékek árának csökkentésére használja fel a későbbi rendeléseknél.

A born2be Club program új, kizárólag klubtagoknak fenntartott kedvezményeket kínál. A különleges ajánlatok és árak, az exkluzív kollekciók vásárlásának elsőbbsége, a rendezvényeken való részvétel és a dedikált akciók karnyújtásnyira lesznek.

Ne habozzon. Csatlakozzon egy kiváltságos hűségprogramhoz, és szerezzen még többet!
Szintjét az elmúlt 12 hónapban aktivált pontok száma határozza meg.
Az Ön szintje:
- BRONZ, ha 0-8000 pontot aktiváltak az elmúlt 12 hónapban
- EZÜST, ha 8001-25000 pontot aktiváltak az elmúlt 12 hónapban
- ARANY, ha 25001 vagy több pontot aktiváltak az elmúlt 12 hónapban.

Tetszés szerint költhet pontokat, ez nem fogja lejjebb vinni a szintet a programban.
A programhoz való csatlakozásért (2000 pont) és az üzletünkben történő vásárlásért pont jár (a vásárlások értékét a szállítási költség nélkül, illetve a kedvezményes kód, utalványok vagy felhalmozott pontok használatából eredő csökkenés nélkül számítjuk ki).
Az aktuális szint meghatározásához az elmúlt 12 hónapban aktivált pontokat vesszük figyelembe.
Az Ön szintje:
- BRONZ, ha 0-7999 pontot aktivált az elmúlt 12 hónapban,
- EZÜST, ha 8000-25000 pontot aktivált az elmúlt 12 hónapban,
- ARANY, ha 25001 vagy több pontot aktivált az elmúlt 12 hónapban.
Vásárláskor a megadott számú pont zárolásra kerül a fizetés megtörténtéig vagy a megrendelés törléséig. Fizetési probléma esetén a helyzettől függően néhány perctől maximum 8 óráig terjedő időtartamra a pontok zárolására kerülhetnek (a „blokád” megszűnik és a pontok aktívként visszakerülnek a számlára). Ha kétségei vannak, forduljon az Ügyfélszolgálati Osztályhoz.
Nem, a pontok nem vesznek el: a visszaküldés regisztrálása után visszakerülnek ügyfélszámlájára.
A visszaküldött termékre járó pontok lejárati ideje a vásárlás dátumától függ. Ha:
1) a vásárlás időpontjában a pontok lejárati ideje 14 napnál rövidebb volt, ekkor: - a visszaküldött termékért járó pontok aktiválódnak a fiókban az új lejárati dátummal: a visszaküldés jóváhagyásától számított 14 nap, - "14 napon belül lejáró pontok" néven jelenik meg a fiókban.
2) a vásárlás időpontjában a pontok lejárati ideje 14 nap vagy annál hosszabb volt, ekkor: - a számlára való visszaérkezést követően a pontok a megrendelés napján érvényesek maradnak, - fiókjában a "Minden aktív pont" lapon.
A visszaküldött termékért járó pontok kiszámításának szabálya a következő képlet alapján történik:
X = (Y / Z) * W, ahol:
X a számlán szereplő adott tételre vonatkozó kedvezmény értéke, Y egy adott tétel aktuális ára a számlán, Z a számlán szereplő összes tétel aktuális árának összege, a szállítási költségek nélkül, W a a felhasznált pontok összege.
A feltételekről bővebben a born2be Club Hűségprogram Általános Szerződési Feltételeiben olvashat.
A fiókjában aktivált pontok:
- 6 hónapon belül a következő megrendelés értékének csökkentésére használható,
- 12 hónapig létrehozzák a born2be Club szintet.
Az összegyűjtött pontokat bármikor felhasználhatod. Ha a rendelés egy részét összegyűjtött pontokkal kívánja kifizetni, írja be a kívánt összeget a Kosárba a „Pont felhasználása” mezőbe, majd kattintson a „Küldés” gombra. A pontok a szerződés értékének maximum 50%-át fedezhetik. Ha rendelkezik kedvezményes kóddal, a pontok megadása előtt megadhatja. Ne feledje, hogy tetszés szerint költhet pontokat, ez nem rontja le a programbeli szintjét.
A born2be Club hűségprogramjában való részvétel teljesen ingyenes. Ez egyfajta köszönet ügyfeleink bizalmáért.
Az egyenleg és a pontok előzménye az ügyfél fiókjában a „born2be Club” fülön ellenőrizhető. A felhasználható aktív pontjai az „Összes aktív pont” részben jelennek meg.
A rendelés leadása után a megvásárolt termékekért járó pontok az „Ellenőrzésre vár” fülön jelennek meg. Ha az áru visszaküldésének ideje lejárt, és az összes terméket elhagyta, a függőben lévő pontok hozzáadódnak fő egyenlegéhez, és az „Összes aktív pont” részben láthatók lesznek.
Ha azonban úgy dönt, hogy visszaküldi a megrendelés egy részét, a megőrzött termékek értékének arányában pontok kerülnek hozzáadásra a számlájára. Teljes visszaküldés esetén a pontok nem kerülnek hozzáadásra.
Mert ezek a pontok még nem aktívak és függőben vannak, esetleges visszaküldés esetén. Csak a termék feladási idejének lejárta után lehet a pontokat aktiválni, és elérhetővé válik az ügyfél fiókjában a „Minden aktív pont” fülön. Ezután vásárlás közben használhatja őket
A hűségprogramból való kilépéshez elegendő az ügyfél fiókjának „Feliratkozások és hozzájárulások” részében törölni a born2be Club programba való tagsághoz való hozzájárulás jelölését.
A változtatások mentése után a felhasználó megszűnik a program tagja lenni, és az összegyűjtött pontok végleg elvesznek. Érdemes megjegyezni, hogy a born2be Club hűségprogramról való lemondás nem egyenlő az ügyfél Felhasunálói fiókjának törlésével.
Ebben az esetben a megrendelést közvetlenül a Felhasználói fiókjából kell törölnie. A „Törlés” opció a megrendelés adatai között érhető el. Lemondás után a pontok visszakerülnek a fiókjába, és újra felhasználhatja azokat.
További információra van szüksége?
Keresse Ügyfélszolgálatunkat vagy Írjon üzenetet.
Ügyfélszolgálat: +36 1 800 1332
Segítségre van szüksége?
Keresse fel GYIK oldalunkat. Ott megtalálja az ügyfélszolgálat telefonszámát.
GYIK oldalra
Keressen minket
© 2023 Born2be. Minden jog fenntartva.