A termékek korábbi áron történő átvételéhez kérjük, azonnal forduljon az Ügyfélkapcsolati Osztályhoz hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óráig. Tanácsadóink készséggel segítenek az ár módosításában, a lebonyolítani kívánt csere függvényében, hogy megtartsa a korábbi árat.
Cserélhetek átvett terméket (pl.: más méretet szeretne, vagy másik színt, stb.)?
A csere folyamata a cserélni kívánt termék sértetlenül (ahogyan tőlünk kapott) visszaküldésén alapul, majd a kívánt termék új megrendelésén. Emiatt teljes szabadságot élvezhet a végrehajtandó csere tekintetében (választhat másik modellt, más méretet vagy színt), új rendelésről lévén szó.
Lehetséges egy szett részét visszaküldeni?
Szett esetében csak a teljes szettet tudjuk cserélni. Kérjük küldje vissza a teljes szettet, majd rendelje meg a szettet a https://born2be.hu oldalról újra kívánalmainak megfelelően. A folyamat megegyezik az egyes darabokra vonatkozó csere folyamatával.
A hibásan vagy a megrendelttől eltérően érkezett új termék cserélhető?
Előfordulhat, hogy a kapott termék hibás vagy nem felel meg a megrendelt terméknek. Ebben az esetben Önnek jogában áll igényelni ezt a terméket. Kérheti a vásárlásért kifizetett összeg visszatérítését, vagy a termék hibátlan vagy rendelésnek megfelelő termékre cseréjét.
Ha érdekli a termék új termékre cseréje, mindenképpen vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal (info@born2be.hu). Termékre vonatkozó reklamációhoz töltse ki az online űrlapot.
A be nem jelentkezett felhasználók a rendelési szám, valamint a rendelés leadásakor használt e-mail cím megadása után érhetik el az űrlapot.
A termék kiválasztása után válassza ki a listából az intézkedés típusát (jelen esetben: reklamáció - új termék), valamint az okot. Az igényelt termék visszaküldési címének megtekintése után adja meg visszatérítési adatokat (bankszámla), végül érvényesítse elérhetőségét és címét. Végül nem kell mást tenni, mint jóváhagyni és elküldeni az űrlapot.
Fontos! A termékeket eredeti csomagolásukban (fólia vagy doboz, a megfelelő vonalkódokkal) és a rajta lévő címkék sértetlenül kell visszaküldeni. Ha nem rendelkezik ilyennel, nyomtassa ki, töltse ki és tegye be a reklamációs űrlapot a reklamált termékkel együtt a visszaküldési csomagba.
A „Kézbesítéskor fizetve” (Az Áruház költségén) visszaküldött csomag nem kerül átvételre.
Ha nem tud online reklamációt benyújtani, kérjük, nyomtassa ki, töltse ki és csomagolja be a visszaküldési űrlapot, és küldje be az igényelt termékkel együtt a fenti címre.
Fontos! Annak érdekében, hogy elfogadott reklamáció esetén a szállítási költséget megtéríthessük, kérjük, küldjön fényképeket vagy szkennelt csomagküldési visszaigazolást az Ügyfélszolgálati Osztálynak, ahol könnyen áttekinthető a kifizetett összeg.
Hány terméket cserélhetek vissza egyszerre?
A visszaküldendő termékek száma nincs meghatározva.
Visszaküldés
Hogyan történik a visszaküldés
A termék(ek)et a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül lehet visszaküldeni. A visszaküldés bejelentéséhez töltse ki az online űrlapot.
Ez az űrlap minden olyan vásárló számára elérhető, aki rendelkezik Felhasználói fiókkal az üzletünkben, de azoknak is, akiknek nincs Felhasználói fiókjuk.
Válassza ki a visszaküldeni kívánt terméket, majd jelölje meg az igény típusát és a visszaküldés okát (nem kötelező, de megköszönjük, ha megadja). Ha a rendelést kiszállításkor fizették ki, feltétlenül adja meg a szükséges számlaadatokat a visszatérítéshez. Végül hagyja jóvá a visszaküldést.
Fontos! A termékeket eredeti csomagolásukban (fólia vagy doboz, a megfelelő vonalkódokkal) és a rajta lévő címkék sértetlenül kell visszaküldeni. Ha nem rendelkezik ilyennel, nyomtassa ki, töltse ki és tegye be a visszaküldési űrlapot a visszaküldendő termék(ek)kel együtt a visszaküldési csomagba.
Visszaküldési cím:
Paxy – Born2Be
Győr
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012
Az Áruház nem fogad el „Kézbesítéskor fizetve” (az Áruház költségén visszaküldött) csomagot. Az ilyen csomagok elutasításra kerülnek automatikusan, és visszaküldésre kerülnek a vásárlóhoz.
Az üzlet a visszatérítés összegét a vásárló számlájára vagy a kártyájára utalja a visszaküldés lengyelországi raktárban történt kézhezvételétől és elfogadásától számított 14 naptári napon belül. Ha a visszaküldés bejelentése online történt és a visszaküldési csomagot késedelem nélkül (legkésőbb az online regisztrációt követő munkanapon) elküldték a visszaküldési címre, a visszatérítési idő a szerződéstől való elállás bejegyzésének pillanatától számítandó. A következő munkanap után visszaküldött áruk esetében (a szerződéstől elállást követően az online visszáru regisztrációval) a visszaküldési időszakot az eladó lengyelországi raktárában történt regisztráció és a visszaküldés elfogadásának időpontjától számítja.
Ha a rendelés fizetése online, előre történt, a pénzt ugyanúgy visszautaljuk a vásárlónak (arra a kártyára, amelyről a rendelést kifizették). Ha a rendelés kifizetése futárnál átvételkor (utánvéttel) történt, a vásárlónak számlaszámot kell megadnia (online, a visszaküldés rögzítésekor vagy a visszaküldési űrlapon, ha nem online kezdeményezi a visszaküldést). Erre a számlára utalja át a Born2be a visszaküldésért esedékes megfelelő összeget (a banki költségeket a Born2be fedezi).
Hány terméket küldhetek vissza egyszerre?
A visszaküldendő termékek száma nincs meghatározva; a vevő a visszaküldési űrlapon kiválasztja a visszaküldeni kívánt árut. Nem szükséges megadni a visszaküldés okát, de segít javítani a kínált termékek minőségét.
A Born2be-nál van ingyenes visszaküldés?
A Born2be webáruház jelenleg nem kínál ingyenes visszaszállítást a vásárló címéről partnerünk győri raktárába (DPD).
A vevőtől Győrbe történő visszaküldés költsége a vevőt terheli, a csomag Győrből a végállomásig (a lengyelországi raktárba) történő eljuttatásának költségét pedig a Born2be állja.
Javasoljuk, hogy a vásárlók a csomagot futárral vagy postai úton küldjék el.
A visszaküldő futár cég választása a vásárlóra tartozik. A futártól kötelező futárlevelet kapnia, amely lehetővé teszi az ön számára, hogy kövesse a visszaküldött csomag útvonalát. Javasoljuk, hogy őrizze meg ezt a szállítási dokumentumot (futárlevél), amíg visszaküldést beérkezését a Born2be raktára vissza nem igazolja.
Fontos: az Áruház nem fogad el „Kézbesítéskor fizetve” (az Áruház költségén visszaküldött) csomagot. Az ilyen csomagok elutasításra kerülnek automatikusan, és visszaküldésre kerülnek a vásárlóhoz, aki állja a visszaküldés költségét is.
„Kézbesítéskor fizetve” jelölésű visszaküldést nem kerül átvételre, és nem vállalunk felelősséget az ilyen szállítmányokkal kapcsolatban felmerült költségekért sem.
Visszaküldhetem a terméket az eredeti csomagolása nélkül?
Kivételes esetekben a terméket az eredeti csomagolás nélkül is visszaküldheti. Ebben az esetben a visszaküldés azonosításához nyomtassa ki a visszaküldési lapot (amely letölthető a vevő Felhasználói fiókjából vagy a rendelést visszaigazoló e-mailből), töltse ki és tegye be a csomagba.
Weboldalunkon szabványos űrlapot is találhat (kinyomtathatja vagy megírhatja kézzel).
A helyettesítő csomagolásnak mentesnek kell lennie mindenféle kódtól és szimbólumtól, különösen, ha egy másik born2be.hu terméktől származik.
A visszaküldendő terméket az alábbi címre küldje vissza: Paxy – Born2Be
Győr
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012
Egy csomagban visszaküldhetek különböző rendelésekből származó termékeket?
Igen, a vásárlók egy csomagban visszaküldhetnek különböző megrendelésekből származó termékeket, de ebben az esetben minden egyes rendeléshez tartozó visszaküldési nyomtatványt ki kell nyomtatni, megjelölni a visszaküldött termékeket a nyomtatványon és elhelyezni a termékekkel együtt visszaküldési csomagban
Mennyi idő áll rendelkezésemre a visszaküldéshez?
A terméke(ke)t az átvételtől számított 14 napon belül lehet visszaküldeni.
Visszaküldhetek terméket a 14 napos határidőn túl?
Born2be.hu nem fogad el visszaküldött terméket, melynek a 14 napos visszaküldési határideje lejárt.
Hogyan kell a visszaküldési űrlapot kitölteni?
Javasoljuk az online űrlap használatát. Ez nem csak a leggyorsabb módszer, de elkerülhetőek a hibák és az írás olvashatóságával kapcsolatos problémák is. Ha rendelkezik Felhasználói fiókkal, a „Rendeléseim” lapon kattintson arra a megrendelésre, amiből szeretne visszaküldeni, és lépjen a visszaküldési panelre.
Ha nem rendelkezik fiókkal, lépjen be a visszaküldési panelbe a rendelés leadásakor használt e-mail cím és a rendelési szám megadásával.
A panel elérése után válassza ki a listából a visszaküldendő termékeket a megfelelő négyzet bejelölésével, majd válassza ki a művelet típusát (Visszaküldés) és az okot (nem kötelező, de megköszönjük, ha megadja nekünk).
Ha a csomag kiegyenlítése kézbesítéskor történt, kérjük, adja meg az IBAN számlaszámot a megjelölt helyen, és ellenőrizze a megadott adatok helyességét. Ha PayU-n keresztül fizette ki
a rendelést, akkor a visszaküldött pénz is a PayU-n keresztül érkezik a számlájára. Végül nincs más dolga, mint jóváhagyni a visszaküldést, és követni a csomagolási és szállítási utasításokat (amit a visszaküldést megerősítő e-mailben is megkap).
Ha nem tudja vagy nem akarja online regisztrálni a visszaküldését, kérjük, használja a kinyomtatott és kitöltött visszaküldési űrlapot. Letöltheti a Felhasználói fiókjából vagy a megrendelés kiszállításának megerősítésére küldött e-mailből. Az adatlapon azonosítsa a terméket, és pipával jelölje meg a visszaküldés okát (a visszaküldés okát nem szükséges feltüntetni, de annak feltüntetése segít bennünket a termékeink, szolgáltatásaink minőségének javításában).
Használhatja a weboldalunkon elérhető formanyomtatvány-mintát is (ebben az esetben nyomtassa ki vagy írja át kézzel). Végül, kérjük, írja alá jól olvashatóan a dokumentumot, és tegye be a visszaküldendő termékekkel együtt csomagba.
Hol találom a visszaküldési űrlapot?
Minden vásárló megkapja a Born2be által küldött a rendelés futárcéghez történt továbbítás értesítésével e-mailhez csatolt visszaküldési űrlapot. A Felhasználói fiókkal rendelekző ügyfelek közvetlenül a megrendelés részleteiből is letölthetik. Az áruház weboldaláról is letölthető és kinyomtatható nyomtatványok – visszaküldéshez vagy reklamációhoz (a Visszaküldés vagy Reklamáció részben).
Miért nem küldték el a visszaküldési űrlapot a rendeléssel együtt?
Törődünk a környezetvédelemmel, ezért döntöttünk úgy, hogy csökkentjük a papírfelhasználást. Valójában egyre több cég mond le az ilyen típusú dokumentumok csomagban történő nyomtatásáról és küldéséről, a gázkibocsátás csökkentésének érdekében és ennek a bolygónkra gyakorolt negatív hatása miatt. Természetesen a számlát és a visszaküldési űrlapot online formában (e-mailben, Felhasználói fiókon keresztül vagy a weboldalról letölthető szabványos űrlap formájában) biztosítjuk ügyfeleinknek.
Hogyan ellenőrizhetem a visszaküldés állapotát?
Bármely Felhasználói fiókkal rendelkező ügyfél könnyen ellenőrizheti a visszaküldés állapotát a fiókjában (Saját visszaküldések részben). A visszaküldött küldemény állapotát a csomagot elszállító futárcég weboldalán is ellenőrizheti. Csak írja be a fuvarlevél számát a futárcég weboldalán (általában a vonalkód alatt). Ezen kívül minden vásárló kap egy SMS-t és egy e-mailt tőlünk a visszáru csomag lengyelországi raktárunkba történő regisztrációjával kapcsolatban. Amint átutaljuk a pénzt a számlájára, e-mailben értesítjük.
A Born2be meddig küld pénzt a visszaküldött termékért?
A lengyelországi raktár regisztrációtól és az elfogadásától számított 14 naptári napon belül a Born2be áruház visszaküldi a pénzt.
Milyen formában kapja meg az ügyfél a visszaküldésért járó pénzt?
Ha a megrendelésért előre, online fizetéssel történt, akkor a visszaküldés összegét a fizetéssel megegyező módon (arra a kártyára, amelyről a rendelést kifizették) visszatérítjük. Ha a rendelés kifizetése futárnál történt kézbesítéskor, a vásárlónak számlaszámot kell megadnia (online visszaküldésnél, a visszáru regisztrációjakor vagy az űrlapon, ha nem az online űrlapot használja). A megadott bankszámlára a Born2be a visszaküldésért esedékes összeget utalja át (a banki költségeket a Born2be fedezi).
Visszaküldhetek fürdőruhát/-nadrágot vagy fehérneműt?
Nem lehetséges. A Born2be-nek jogában áll megtagadni a visszaküldés elfogdását, ha a termékek sérültek, használat vagy tisztítás nyomait mutatják, valamint nem fogadni olyan terméket, amit egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, ha a csomagot a szállítás után felbontották fel, mint: fürdőruha, fehérnemű, arcmaszk, zokni, harisnya stb., az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében.
Mit tegyek, ha hibás vagy nem megfelelő terméket kapok?
Ebben az esetben Önnek jogában áll panaszt tenni. Javasoljuk az online űrlapot. Ha nem szeretne vagy nem tud online panaszt tenni, akkor használja a klasszikus űrlapot (nyomtassa ki, töltse ki és küldje be a reklamációs űrlapot az igényelt termékkel együtt). Minden részletet az üzlet weboldalának erre a célra szolgáló részében talál: Panasz – Új termék
Ha érdekli a termék új, hibamentes cseréje, kérjük, jelezze Ügyfélkszolgálatunkon (info@born2be.hu)!
Az Áruház a megrendelés kiszállításával kapcsolatos költségeket is megtéríti?
A szerződés teljes felmondása esetén (a vásárló az összes megvásárolt terméket visszaküldi), a visszaküldött termékek egyenértékével egyidejűleg a Born2be Áruházban elérhető, a rendelés leadásának időpontjában legolcsóbb szállítási mód megfelelőjét kapja meg a vásárló. Amennyiben az adott megrendelésnél a kiszállítás ingyenes volt (vagy lehetett volna) vagy a szerződés részleges felmondása esetén a kiszállítással kapcsolatos költségeket nem térítjük vissza.
Törölhetem az online visszaküldésemet? Hogyan?
Természetesen! A már bejelentett visszaküldés lemondható közvetlenül a kezelőfelületen, a Visszaküldéseim részben (Felhasználói fiókkal rendelkező ügyfelek esetén), vagy a panasz benyújtását megerősítő, kiküldöt e-mailből a „Kivonat kezelése” linken keresztül közvetlenül a kezelőfelülethez való hozzáféréssel (minden ügyfelélnek van erre lehetősége).
Módosíthatom az interneten benyújtott visszaküldésemet? Hogyan?
Már benyújtott bevallási nyilatkozat módosítása nem lehetséges: először törölnie kell az aktív bevallást és újat kell regisztrálnia.
Panasz
Hogyan nyújthatok be panaszt használt termékre?
Az a vásárló, aki Born2be Felhasználói fiókkal rendelkezik, és a rendelés leadásakor bejelentkezett, közvetlenül az ügyfél fiókjából tehet panaszt. Csak válassza ki a megfelelő rendelést a listából. A termék kiválasztása után a legördülő listából válassza ki a kérés típusát és a reklamáció okát, majd csatoljon 3 fotót a termékről. Egy kép maximális mérete 5 MB.
Ha a reklamáció lábbelire vonatkozik, kérjük, küldjön egy fényképet a talpról, egy fényképet a hibáról, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható; Ha a reklamáció ruházattal kapcsolatos, kérjük, küldjön nekünk két képet a hibáról, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható.
A beküldött képek alapján a panaszokkal foglalkozó csoportunk megvizsgálja nyilatkozatát, és e-mailben elküldi Önnek a lehetséges, következő tennivalókat.
Ha használt terméket szeretne bejelenteni, és nincs Felhasználói fiókja Áruházunkban, panaszt tehet az info@born2be.hu e-mail címen. Csatolja a kitöltött visszaküldési lapot, valamint egy fotót a talpról, egyet a hibáról és egy fotót, amelyen a teljes termék látható (cipő esetén), illetve két képet, amelyen a hiba látható, illetve egy fotót, amelyen a teljes termék látható (ruházat esetén). Az e-mail mérete nem haladhatja meg a 20 MB-ot. A panaszt panaszokkal foglalkozó csoportunk megvizsgálja, akik e-mailben elküldik Önnek a lehetséges, következő tennivalókat.
Hogyan nyújthatok be panaszt új, hibásan érkezett vagy a megrendelttől eltérő termékre?
Előfordulhat, hogy az átvett termék hibás vagy nem felel meg a megrendelésnek. Ebben az esetben Önnek jogában áll a terméket hibátlanra vagy a megrendelésnek megfelelőt igényelni, vagy kicserélni. Ha új hibás terméket kap, javasoljuk, hogy haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, és küldjön nekünk egy e-mailt a hibáról készült fényképekkel, a teljes termékről és a talpról (lábbeli esetében) készült fotóval az info@born2be.hu címre, és a lehető leghamarabb informálják a kövtkező szükséges lépésekről.
Ha új, hibamentes termékre szeretne cserélni, akkor kérjük, értesítse Ügyfélszolgálatunkat (info@born2be.hu).
Az átvett termékkel kapcsolatos reklamációhoz használja az online űrlapot.
A nem bejelentkezett felhasználók rendelési számuk és e-mail címük megadása után hozzáférnek az űrlaphoz. A Felhasználói fiókkal rendelekző felhasználó ezt egyszerűen megteheti közvetlenül a fiókjából, ha kiválasztja a listából a megfelelő rendelést.
Miután kiválasztotta a terméket a megrendelésből, válassza ki a listából a megfelelő intézkedéstípust (jelen esetben: reklamáció - új termék) és annak okát. Ezután adja meg visszatérítési adatait (bankszámla), és érvényesítse személyes és címadatait. Végül nem kell mást tennie, mint benyújtania a panaszűrlapot. Javasoljuk, hogy a panasz elküldését követően haladéktalanul olvassa el figyelmesen a további lépésekről szóló tájékoztatást (amelyeket a Born2be nyilatkozatát visszaigazoló e-mail is tartalmaz).
Fontos! A termékeket az eredeti csomagolásukban kell visszaküldenie; ha nem rendelkezik vele, nyomtassa ki, töltse ki és tegye a reklamációs űrlapot a reklamált termékkel együtt bele a csomagba.
A cím, ahová a reklamált terméke(ke)t küldeni kell
Paxy – Born2Be
Győr
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012
Figyelem! Utánvéttel (az üzlet költségére) feladott csomagokat nem fogadunk el!
Milyen követelményei vannak a képeknek (fotóknak)?
- egy kép maximális mérete 5 MB;
- ha a panasz lábbelikre vonatkozik, kérjük, küldjön nekünk egy fotót a talpról, egy fotót a hibáról, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható;
- ha a reklamáció ruházatra vonatkozik, kérjük, küldjön nekünk két képet, amelyen a hiba látható, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható;
- ha a panaszt e-mailben jelentették be, az üzenet összesen nem haladhatja meg a 20 MB-ot.
Hol találom a reklamációs űrlapot?
Online panasz esetén nem szükséges a reklamációs űrlap kitöltése.
Kivételek:
- ha új terméket igényel, és nincs meg a termék eredeti csomagolása, akkor azt le kell töltenie, kinyomtatnia, kitöltenie és el kell küldenie az igényelt termékkel együtt;
- ha e-mailben használt termékre tesz panaszt, akkor ehhez az e-mailhez csatolnia kell a kitöltött reklamációs űrlapot a hibáról készült fényképekkel együtt.
A visszaküldési űrlap egyben reklamációs űrlapként is működik, így nem kell mást tennie, mint letöltenie Felhasználói fiókjából, vagy a Born2be által küldött, a megrendelés elküldésére vonatkozó információkat tartalmazó e-mailből.
Hogyan ellenőrizhetem a panasz állapotát?
Kapni fog tőlünk egy e-mailt a jóváhagyott panasszal kapcsolatos információkkal, valamint egy másikat, amely megerősíti a bankszámlájára történő átutalási megbízást.
Mennyi ideig tart a pénz átutalása egy elfogadott követelés esetén?
A visszatérítés a kérelem elbírálásától és elfogadásától számított legfeljebb 14 naptári napon belül történik meg.
Kapok-e tájékoztatást a panasz kivizsgálásával kapcsolatban?
Új termékre vonatkozó reklamáció esetén a vevő reklamációjáról nem születik döntés mindaddig, amíg a reklamált terméket tartalmazó csomag meg nem érkezik lengyelországi raktárunkba (először a reklamációs osztálynak kell megvizsgálnia a terméket). A reklamáció elfogadása esetén az Ügyfelet sms-ben és e-mailben értesítjük. Használt termékek esetén a panasz beérkezését követően a panasz kivizsgálási csoportunk dönthet úgy, hogy felkéri Önt további fényképek küldésére, illetve a reklamált termékek elküldésére. Mindenféleképpen minden lényeges lépésről informáljuk Önt e-mailben.
Elfogadott reklamáció esetén a szállítási költséget is megtérítik a megrendelőnek?
Jóváhagyott reklamáció esetén az üzlet megtéríti a vásárlónak a termék árát és szállítási költséget. A szállítási költség megtérítésére kivételes esetekben sem kerül sor, például: a vásárló ingyenes visszaküldést kapott (az üzlet költségére), vagy az üzlet nem kérte a vásárlót a termék elküldésére. Mivel a vásárló az igényelt terméket tartalmazó csomagot a saját költségén küldi el, ezért a Born2be Áruháznak el kell küldenie a csomag szállítási visszaigazolását, amelyen a szállítási költség látható, fénykép formájában, az info@born2be.hu e-mail címre, és a rendelési számot az e-mail címébe kell beírni. A csomagot Magyarországról kell visszaküldeni.
Visszavonható az online panasz? Hogyan?
Természetesen. A bejelentett panasz visszavonható közvetlenül a visszaküldés és reklamációs panelről, a „Visszaküldéseim” fülről, vagy a visszaküldés benyújtásának visszaigazolásaként küldött e-mail-ből közvetlenül a panelre irányítva
Módosíthatom az online panaszt? Hogyan?
A bejelentett panasz megváltoztatása csak a benyújtott panasz törlésével és új panasz nyilvántartásba vételével történhet.
Tisztelt felhasználó, tiszteletben tartjuk a magánéletét.
Cookie-kat és más technológiákat használunk annak érdekében, hogy szolgáltatásunk biztonságos és megbízható legyen. Ügyfeleinket szem előtt tartva szeretnénk mérni hatékonyságát, és jobban személyre szabni a vásárlási élményeket, valamint személyre szabni a hirdetéseket. Ebből a célból gyűjtünk felhasználói adatokat, viselkedésüket és eszközeiket. Eldöntheti, hogy milyen adatokat szeretne megosztani velünk - ehhez látogasson el a (z) Preferencia beállítások oldalra. A beállításokat bármikor módosíthatja. Csak a szolgáltatásunk megfelelő működéséhez szükséges műszaki beállításokat engedélyezheti - kattintson erre Elutasít. A(z) Elfogadom lehetőség kiválasztásával Ön elfogadja ezt, és hozzájárul ahhoz, hogy ezeket az információkat harmadik felekkel, például marketingpartnereinkkel megosszuk. További információért tekintse meg Adatvédelmi irányelvek oldalunkat.
Cookie-k beállítása
Annak érdekében, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatásokat nyújtsuk, az optimális alkalmazásteljesítménynek, a közösségi média integrációjának és marketingcéloknak köszönhetően, javasoljuk, hogy teljes mértékben járuljon hozzá a cookie -k használatához az ajánlott beállításokhoz. Hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
Annak érdekében, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatásokat nyújtsuk, az optimális alkalmazásteljesítménynek, a közösségi média integrációjának és marketingcéloknak köszönhetően, javasoljuk, hogy teljes mértékben járuljon hozzá a cookie -k használatához az ajánlott beállításokhoz. Hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
A cookie -k szükségesek webhelyünk megfelelő működéséhez. Sütik nélkül lehetetlen lenne böngészni webhelyeinken. Ezeket többek között arra használják, hogy munkamenetet tartsanak fenn a szerver és a felhasználói eszközök között, miután bejelentkeztek webhelyünkre. Segítenek a weboldalunkon nyújtott tartalom javításában is
A cookie-k lehetővé teszik számunkra, hogy tartalmat nyújtsunk a közösségi oldalakon (Facebook, Twitter stb.) keresztül. Nem ellenőrizzük őket, mivel azokat a weboldalunk látogatói által használt platformok mentik.
A cookie-k lehetővé teszik, hogy az Ön igényeihez jobban igazított hirdetéseket hozzunk létre. Másrészt a cookie-k csak azoknak a hirdetéseknek a számát korlátozzák, akiket érdekel az ajánlatunk. A kattintások számának nyomon követésével ezeket a cookie-kat arra is felhasználjuk, hogy hirdetéseinket hatékonyan meghatározzuk, és ügyfeleinkhez igazítsuk.
A sütiknek köszönhetően láthatjuk a weboldalunkat látogató személyek számát, és ellenőrizhetjük, hogy látogatóink hogyan navigálnak a weboldal különböző elemei között. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy meghatározzuk a legkívánatosabb tartalom típusát, és javítsuk webhelyeinket a látogatók által keresett tartalom kínálatával. Névtelen demográfiai adatokat szolgáltatunk partnereinknek, akikkel együttműködünk a weboldal tartalmának ügyfeleink elvárásaihoz való igazítása terén.