Megrendelését leadhatja a born2be.hu Weboldalon keresztül, vagy telefonon (+36 1 800 1332) vagy akár e-mailben is (info@born2be.hu).
Vásárlás előtt, ha egy adott termék iránt érdeklődik, javasoljuk, hogy ellenőrizze az egyes termékekhez tartozó mérettáblázatot, amely a born2be.hu weboldalon található. Fontos, hogy megmérje testét, ne feledje a méreteket, és minden vásárlás előtt , hasonlítsa össze személyes méreteit a mérettáblázatban szereplőkkel. Mivel a gyártók különbözőek, így a termékek méretei is eltérőek lehetnek (pl. a vásárló általában 37-es méretet hord, és a ballerina cipő választott modelljétől függően legtöbbször 37, de bizonyos helyzetekben 36 ill. 38 is lehet).
Termék rendelésekor a born2be.hu weboldalon, válassza ki a termék mértét, amely megfelel Önnek, majd kattintson a “A kosárba helyezés” gombra. Ha több terméket is szeretne megrendelni, akkor minden megrendelni kívánt árucikk esetén tegye meg a fenti lépést.
Miután a kosárba tette a terméket, befejezheti a rendelést vagy folytathatja a vásárlást. Megrendelés véglegesítéséhez kattintson a Kosár ikonra a jobb felső sarokban A kosár ikonra (jobb felső sarok) kattintva bármikor visszatérhet a rendelés befejezéséhez.
Amennyiben rendelkezik kedvezmény kóddal a kosár összegzésénél felhasználhatja; gépelje be a “Van kódom” mezőbe, és hagyja jóvá, ezt követően már az új kedvezményes összeget fogja látni. Ne feledje, hogy nem minden akció kombinálható, ezért kérjük, figyelje az üzeneteket és olvassa el az adott akciók Általános Szerződési Feltételeit. Egyes esetekben a kedvezményes kód megadása letiltja az oldalon elérhető akciót, amely nem kapcsolódik az adott kódhoz. Sőt, a Born2be Club hűségprogramban résztvevőknek lehetőségük van a megszerzett pontok felhasználásával csökkenteni a rendelésért fizetendő összeget.
Fontos megjegyezni, hogy a rendelési előzményekben csak a kapcsolt vásárlóként (az áruház személyes fiókjába bejelentkezve) leadott rendelések jelennek meg, és a Hűségprogram cask azokat veszi figyelembe (pontok számítása). Ezért a rendelés teljesítése előtt jelentkezzen be. A rendelés leadása ebben az esetben még gyorsabb. Ha már hozzáadta a kódot, vagy nem rendelkezik kedvezmény kóddal, kattintson a “Véglegesítés” gombra, és töltse ki a szállításra vonatkozó információkat. (Ha már van regisztrált fiókja nálunk, a belépést követően a szállítási adatok automatikusan kitöltésre kerülnek).
A következő lépésben, miután elolvasta az Áruház Általános Szerződési Feltételeit, pipálja ki a belegyezési ablakot. Ha szeretne feliratkozni a Hírlevélre (és még nem iratkozott fel), ezt a lehetőséget is bejelölheti. Következő lépésként kiválaszthatja a fizetési módot majd a kiszállítási típust is, majd kattintson a „Jóváhagyás és fizetés” gombra.
Ha készpénzes fizetést választott kiszállításkor, akkor a rendelése feldolgozását megkezdjük; ha Bankkártyás fizetést választott, a megrendelés feldolgozását azután kezdjük meg, hogy vételár összege beérkezik hozzánk. (A PayU e-mailben visszaigazolja a tranzakciót, majd a Born2be-től kap egy e-mailt a megrendelés visszaigazolásával).
Mennyi ideig tart a rendelésem teljesítése?
A szokásos szállítási idő a rendelés born2be általi visszaigazolásának pillanatától számítva átlagosan 3 munkanap (a rendelés leadásának időpontjától függően). A lengyelországi vagy az Ügyfél országának nemzeti ünnepei nem számítanak bele a számításba, mert ezek általában a szabadnapok.
Ebben az időszakban::
- a csomag elkészítéséhez és a logisztikai céghez történő elszállításához szükséges idő a marysini raktárunkból (maximum 24 óra a fizetés beérkezésétől vagy a megrendelés véglegesítéstől számítva készpénzes fizetést kiszállításkor lehetőség kiválasztása esetén)
- a megrendelés kézbesítési ideje lengyelországi raktárunkból a magyarországi vásárlóhoz (a szabvány 48 óra, de esetenként könnyen meghosszabbítható maximum 24 órával, attól függően, hogy mikor érkezik meg a rendelés a Born2be rendelési rendszere). Miután a csomagot a rendeléssel együtt eljuttatták a célországba szállító szállítmányozó céghez, minden vásárló e-mailt kap a born2be-től, amely tartalmazza ezt az információt, valamint egy linket a csomag nyomon követésére (amely attól a pillanattól fogva működik, hogy a csomag regisztrálásra került a magyarországi futárrendszerben).
A megrendelés meghosszabbítható az üzleten kívülálló okok miatt, mint például rendkívüli számú rendelés (pl. fekete péntek, téli vagy húsvéti ünnepek, stb.), a logisztikai céggel vagy futárral kapcsolatos problémák, előre nem látható vis maior helyzetek stb. Az is előfordulhat, hogy nehezebben megközelíthető területekre (például hegyvidéki területek) a futárcég nem szállít naponta (általában a rendeléseket összesíti és heti 2-3 alkalommal kézbesíti).
Hogyan egyenlíthetem ki a rendelésem értékét?
A megrendelés értékét az alábbi módokon tudja kiegyenlíteni.:
- PayU bankártyás fizetésen keresztül, melynél átirányításra kerül a PayU bankkártyás fizetést biztosító oldalra, és a kártyaadatok (Visa vagy Mastercard) megadásával itt tudja kiegyenlíteni a vételárat
- Kézbesítéskor készpénzzel (ebben az esetben ki kell készítenie a pontos vételárat, mivel futárnál nem kötelező, hogy legyen visszajáró összeg, illetve bankkártyás terminál sem biztos, hogy rendelkezésére áll az adott futárnak).
Mennyi terméket tehetek a kosárba?
Egyszerre 10 terméket tud elhelyezni a kosárba. Ha több terméket szeretne, akkor azt külön rendelésként kell leadnia.
Mit tehetek, ha a kívánság listámon, vagy a kosárba helyezett termék elfogyott?
Ha érdekli Önt egy termék, ami adott pillanatban nem elérhető, javasoljuk, hogy használja a „Értesítsen, ha elérhető” lehetőséget, ami minden terméknél megtalálható.
Hogy értesítést kapjon a termék elérhetőségéről, válassza ki a termék oldalán található „Válasszon méretet” lehetőségből a kívánt méretet, majd a méret mellett található „Nem elérhető, értesítsen” kattintva az e-mail cím mezőben adja meg az e-mail címét. Erre címre a kívánt méretű termék elérhetőségekor értesítést küldünk.
Hogyan győződhetek meg arról, hogy a megrendelésem sikeres?
A rendelés véglegesítésekor megadott e-mail címre megerősítést küldünk a megrendelés véglegesítéséről. Ha a megrendelést regisztrált fiókkal végzi, akkor a „Fiókom > Megrendeléseim” lapon láthatóvá válik a leadott megrendelés.
Megrendelés után lehet változtatni (dátum, termék, fizetés, szállító stb.)?
Véglegesített megrendelés módosítása esetén kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal (telefonon, e-mailben, vagy kapcsolati űrlap kitöltés révén a weboldalon). Munkatársunk ellenőrzi a megrendelés adott állapotát, és ezt követően tájékoztatja a lehetséges módosítás(ok)ról például a szállítási címre vagy a termékváltozatra vonatkozóan (mert bizonyos változtatások vagy a megrendelés törlése nem történhet meg, ha a megrendelés feldolgozási szakasza nem teszi lehetővé). Ezenkívül a vevő a Felhasználói fiókján keresztül a rendelés leadását követő első percekben a maga is lemondhatja a megrendelését (a feldolgozási szakasztól függően).
Mit tegyek,ha a kedvezmény kódomat nem fogadta el?
Ha a kedvezménykód nem került elfogadásra, akkor a tranzakció befejezése után azonnal vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal telefonon. Munkatársunkkal folytatott beszélgetésekor, a rendelési szám alapján jóváhagyják a vásárlási kedvezményt. A kedvezményt biztosító kódot nem tudjuk érvényesíteni, ha a megrendelés a kiszállító felé továbbításra került.
Mit tegyek, ha a megrendelésem véglegesítésekor probléma lépett fel?
Mindennek előtt kérjük, hogy ellenőrizze, hogy a probléma leírását megtalálja-e „Gyakran Intézett Kérdések” között. Ha az Ön esete nincs feltüntetve, akkor kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.
Hogyan tudom törölni a megrendelésemet?
Csak Ügyfélszolgálatunkon (telefonon, e-mailben,, vagy kapcsolati űrlap kitöltés révén a born2be.hu weboldalon) keresztül töröltetheti megrendelését. A kapcsolat felvétel során szükség lesz a rendelés számára, amelyre a törlési kérelem vonatkozik. Felhívjuk figyelmét, hogy a futárcég által már átvételre kész vagy a szállítmányozó cégnek már kiszállított rendelések nem mondhatók le. Ezenkívül a vásárló a Felhasználói fiókján keresztül a rendelés leadását követő első percekben egyedül is lemondhatja a megrendelését (a feldolgozási szakasztól függően).
Mikor kapom vissza a vételárat egy töröltetett megrendelésem után (amit már kifizetem)?
Miután rendszerünkben törölték a rendelést, a visszatérítési információkat automatikusan elküldjük a banknak. Általában az üzlet által kért visszatérítést a bank 3 munkanapon belül teljesíti. Vannak kivételes helyzetek, amikor ez az időszak hosszabb, ilyenkor fel kell vennie a kapcsolatot a bankjával. A megrendelésért kifizetett összeget ugyanarra a számlára térítjük vissza, amelyről a vásárló a fizetést teljesítette.
Mi a megrendelésem állapota, és mikor kapom meg?
Megrendelése állapotát ellenőrizheti, ha bejelentkezik oldalunkra a "Fiókom - Rendeléseim" menüpontban. Válassza ki az Önt érdeklő rendelést, majd kattintson a „Nyomonkövetés” gombra. Ha a rendelést nem regisztrált felhasználó adta le, a státusz az e-mailből ellenőrizhető, amely tájékoztatja Önt arról, hogy a csomag feladásra került a futárcéghez, amely tartalmazza a „Megrendelés nyomon követése” link ikont, amellyel ellenőrizheti aktuális állapotát a bármikor. Érdemes megemlíteni, hogy a csomag státuszára vonatkozó információ a csomag futárcéghez történő kézbesítésétől számított legalább 24 óra elteltével jelenik meg, ez az idő elsősorban attól függ, hogy a csomagot mikor szkennelik be a helyi, magyarországi elosztó központban.
Hol találom a megrendelésem számát?
A rendelési számot megtalálja:
- visszaigazoló e-mailünkben, amit a megrendelés véglegesítése után küldünk ki Önnek;
- kibocsájtott számlánkon, a visszaküldési űrlappal együtt , annak az e-mailnek a mellékleteként, amit a kézbesítés megkezdésekor küldünk Önnek.;
- az Áruház born2be.hu weboldalára belépve a „Fiókom > Megrendeléseim-> Részletek lap (kattintson a „Mutasd” lehetőségre)”
- A PayU által kibocsájtott tranzakciós összesítőn.
Módosíthatom a számlát megrendelés után?
Kérjük, hogy megrendelésnél helyes adatokat adjon meg ÁFÁ-s számla igényénél, mert a megrendelés véglegesítését követően nem tudjuk módosítani a számlát.
Mikor kapom meg a rendelés számláját?
A számlát először a kiszállítás megkezdésekor küldjük ki e-mailben, elektronikus formában, .pdf formátumban. Ezenkívül a számla és a visszaküldési űrlap letölthető az ügyfél fiókjából, és elérhető a Fiókom -> Megrendeléseim -> Részletek fülön (kattintson a "Mutatsd" gombra).
Hol nézhetem meg korábbi rendeléseimet?
A rendelési előzmények csak regisztrált felhasználók számára érhetők el. Megtekintheti oldalunkra való bejelentkezés után a "Fiókom -> Rendeléseim" fülön.
Külföldön átvehető a rendelés?
Jelenleg kiszállítást csak Magyarország területére történik. Az alábbi oldalakról azonban rendelhet egyéb országokba:
- Románia - https://born2be.com.ro
- Ukrajna - https://born2be.ua
- Lengyelország - https://born2be.pl
Van lehetőség személyes átvételre?
A born2be.hu csak online megrendeléssel és futár kiszállítással értékesít, nincs fizikai üzlete.
Kell Felhasználói fiókot regisztrálnom a vásárláshoz?
Rendelés leadható regisztráció és fiók létrehozása nélkül az üzletben. Az ilyen megrendelést is úgy kezeljük, mint bármilyen másik megrendelést. A born2be.hu oldalon fiókkal rendelkező ügyfelek hozzáférhetnek bizonyos funkciókhoz és szolgáltatásokhoz, beleértve a rendelési előzményeket, lehetőségük van egy nemrég leadott rendelés visszavonására, termékek hozzáadására a Kedvencek listájára, ahol azokat mindaddig tárolják, amíg az ügyfél törli a listáról, hogy könnyen regisztrálhasson a hűségprogramba (és megtekinthesse a pontok történetét), és így tovább. Éppen ezért javasoljuk ügyfeleinknek a Born2be Felhasználói fiók nyitását, de ez nem kötelező.
Lehet terméket “lefoglalni”?
A termék lefoglalása a rendelés leadásával történik. A kiválasztott termékek elérhetőségének biztosítása érdekében a kosárba helyezést követően a tranzakciót le kell zárni. A termék bevásárlókosárba vagy a Kedvencek listába helyezése nem jelenti a termék lefoglalását, ha a fizetés nem történt meg, vagy a Készpénzes fizetést kiszállításkor rendelést a Born2be nem adta le és nem erősítette meg.
Tisztelt felhasználó, tiszteletben tartjuk a magánéletét.
Cookie-kat és más technológiákat használunk annak érdekében, hogy szolgáltatásunk biztonságos és megbízható legyen. Ügyfeleinket szem előtt tartva szeretnénk mérni hatékonyságát, és jobban személyre szabni a vásárlási élményeket, valamint személyre szabni a hirdetéseket. Ebből a célból gyűjtünk felhasználói adatokat, viselkedésüket és eszközeiket. Eldöntheti, hogy milyen adatokat szeretne megosztani velünk - ehhez látogasson el a (z) Preferencia beállítások oldalra. A beállításokat bármikor módosíthatja. Csak a szolgáltatásunk megfelelő működéséhez szükséges műszaki beállításokat engedélyezheti - kattintson erre Elutasít. A(z) Elfogadom lehetőség kiválasztásával Ön elfogadja ezt, és hozzájárul ahhoz, hogy ezeket az információkat harmadik felekkel, például marketingpartnereinkkel megosszuk. További információért tekintse meg Adatvédelmi irányelvek oldalunkat.
Cookie-k beállítása
Annak érdekében, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatásokat nyújtsuk, az optimális alkalmazásteljesítménynek, a közösségi média integrációjának és marketingcéloknak köszönhetően, javasoljuk, hogy teljes mértékben járuljon hozzá a cookie -k használatához az ajánlott beállításokhoz. Hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
Annak érdekében, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatásokat nyújtsuk, az optimális alkalmazásteljesítménynek, a közösségi média integrációjának és marketingcéloknak köszönhetően, javasoljuk, hogy teljes mértékben járuljon hozzá a cookie -k használatához az ajánlott beállításokhoz. Hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
A cookie -k szükségesek webhelyünk megfelelő működéséhez. Sütik nélkül lehetetlen lenne böngészni webhelyeinken. Ezeket többek között arra használják, hogy munkamenetet tartsanak fenn a szerver és a felhasználói eszközök között, miután bejelentkeztek webhelyünkre. Segítenek a weboldalunkon nyújtott tartalom javításában is
A cookie-k lehetővé teszik számunkra, hogy tartalmat nyújtsunk a közösségi oldalakon (Facebook, Twitter stb.) keresztül. Nem ellenőrizzük őket, mivel azokat a weboldalunk látogatói által használt platformok mentik.
A cookie-k lehetővé teszik, hogy az Ön igényeihez jobban igazított hirdetéseket hozzunk létre. Másrészt a cookie-k csak azoknak a hirdetéseknek a számát korlátozzák, akiket érdekel az ajánlatunk. A kattintások számának nyomon követésével ezeket a cookie-kat arra is felhasználjuk, hogy hirdetéseinket hatékonyan meghatározzuk, és ügyfeleinkhez igazítsuk.
A sütiknek köszönhetően láthatjuk a weboldalunkat látogató személyek számát, és ellenőrizhetjük, hogy látogatóink hogyan navigálnak a weboldal különböző elemei között. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy meghatározzuk a legkívánatosabb tartalom típusát, és javítsuk webhelyeinket a látogatók által keresett tartalom kínálatával. Névtelen demográfiai adatokat szolgáltatunk partnereinknek, akikkel együttműködünk a weboldal tartalmának ügyfeleink elvárásaihoz való igazítása terén.