Hétvégi ajánlatok -20% mindenre a BORN2BE CLUB számára KÓD:DEAL
Kattints!
Visszaküldés és panasz
Visszaküldés, csere- vagy panaszkérelem benyújtásához vagy módosításához kattintson ide:
Nem bejelentkezett ügyfél
Visszaküldés e-mailben és rendelési számmal
Bejelentkezett ügyfél
Visszaküldés Felhasználói fiókon keresztül
Visszaküldési szabályzat:
  • A termék visszaküldésére a megrendelés kézhezvételétől számított 14 naptári nap áll rendelkezésére,
  • a termékeket az eredeti csomagolásban (fólia vagy doboz, a megfelelő vonalkódokkal) és a címkéket sértetlenül kell visszaküldeni
  • a visszatérítés 14 naptári napon belül megtörténik, a regisztráció és a lengyelországi raktárunkba történő visszaérkeztetéstől és elfogadásától számított 14 naptári napon belül;
  • ha a rendelés kifizetése online történt, a visszaküldés összegét a fizetéssel megegyező módon visszatérítjük (PayU); ha a rendelés kifizetése futárral történt, a vevőnek meg kell adnia egy számlaszámot, amelyre a Born2be a visszaküldésért esedékes összegnek megfelelő összeget utalja (a banki költségeket mi álljuk).
  • a következőket nem lehet visszaküldeni: fürdőruhák, fehérneműk, maszk stb. (az Áruház Általános Szerződési Feltételeinek 10. § 1 § 10 bekezdése), valamint a láthatóan használt vagy használat során sérült termékeket.
A visszaküldés történhet:
Online
  • a fenti szakaszban elérhető visszatérési panelen keresztül:
    • számlával rendelkező ügyfelek közvetlenül a számláról hitelesíthetik és nyilatkozhatnak a visszaküldésről (Rendeléseim -> Visszaküldés);
    • fiókkal nem rendelkező vásárlók is gond nélkül kezdeményezhetik a visszaküldést: elegendő a rendelés leadásakor használt e-mail címet kitölteni, valamint a sz. parancs a csatlakozáshoz;
    • A visszaküldés nagyon egyszerű: a vásárló a megrendelésből kiválasztja a visszaküldeni kívánt terméket, megválasztja az okot (nem kötelező, de üdvözlendő),
    • adja meg a bankszámla adatait (a futárnak kifizetett megrendeléseknél kötelező), majd küldje el a szerződéstől való elállási nyilatkozatot a Born2be-nek
    • a visszaküldés online regisztrációját követően a Born2be áruház a visszaküldési nyilatkozat kézhezvételét igazoló e-mailt küld a vásárlónak;
    • A visszaküldés állapotát az ügyfél ellenőrizheti közvetlenül a fiókjában (a „Visszaküldéseim” részben), vagy a visszaküldést megerősítő e-mailben található „Értesítés kezelése” hivatkozásra kattintva (minden ügyfél, függetlenül attól, hogy rendelkezik fiókkal vagy sem).
  • Utolsó lépésként a vásárló gondosan becsomagolja a termékeket (hogy ne sérüljön meg a szállítás során), majd átadja azokat egy általa választott futárcégnek (a vevő vagy futárszolgálatra megy, vagy megrendeli a csomagot felvéve). A Born2be nem küldi ki a futárt a termékekért, és nem ajánl konkrét futárcéget - a vevő dönti el, hogy kivel küldi, és viseli a csomag költségét); Futárcég kiválasztásakor és a csomag feladására vonatkozó kézbesítési kérelem kitöltésekor ügyeljen arra, hogy ne válassza ki/kérje a visszatérítési fizetési módot, mert a csomagot nem veszik át az aradi tranzitraktárba szállításra, hanem visszaküldik Önnek.
  • Figyelem: a termékeket abban az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, amelyben az üzletből érkezett – a visszaküldés feldolgozása gyorsabb lesz
  • Sikeres online visszaküldési regisztráció esetén a visszaküldési űrlap nem szükséges, így azt nem kell kinyomtatni és a visszaküldött termékekkel együtt a csomagban elküldeni
Klasszikusan
  • azon ügyfeleknek, akik nem tudnak/nem akarnak online küldeni visszaküldési értesítést, ki kell nyomtatniuk a visszaküldési űrlapot;
  • minden vásárló megkapja a Born2be által küldött e-mailhez csatolt visszaküldési lapot, melyben a Born2be értesíti a rendelést tartalmazó csomag futárcég részére történő kézbesítéséről;
  • a kinyomtatott űrlapot a visszaküldendő termékekkel együtt kell kitölteni és becsomagolni.
Visszaküldés költsége:
  • A csomag címéről Győrbe történő feladásának költsége Önt terheli, a csomag Győrből Lengyelországba szállításának költségét a Born2be viseli;
  • a futár választása az ügyfél döntési jogköre; az ügyfél az, aki a csomagot a kiválasztott futárnak átadja
  • Javasoljuk, hogy a visszaküldési csomagot felvevő futártól kapja meg és őrizze meg a futárlevelet (szállítási visszaigazolás) mindaddig, amíg a visszaküldést meg nem erősítik a végső rendeltetési helyen (azaz a letét Lengyelországban, amely e-mailt küld Önnek) posta a visszaküldés feldolgozásakor).
Visszaküldési űrlap:
  • a bevallott visszaküldéshez nem szükséges az online panel segítségével, fontos, hogy a termékeket eredeti csomagolásban küldje el, pl. a cipős doboz, a fólia amiben a ruhákat kaptad stb. Ha nem rendelkezik az eredeti csomagolással, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.
  • szükséges, ha nem tud online térni; a csomag elküldésének visszaigazolásaként tőlünk kapott e-mailből kinyomtathatja; Itt is talál egy példát a visszaküldési űrlapra (kinyomtathatja vagy átírhatja manuálisan).
  • ha nyomtatott űrlapot használ, javasoljuk, hogy nyomtatott betűkkel írjon (az adatok megértésének elkerülése érdekében);
  • a különböző rendelésekből származó termékek egy csomagban küldhetők vissza; ebben az esetben minden egyes beérkezett nyomtatványt a mindenkori rendelésekkel együtt ki kell nyomtatni, az egyes visszaküldött termékekhez tartozó nyomtatványon meg kell jelölni a visszaküldött termékeket, és a nyomtatványokat a termékekkel együtt be kell csomagolni;
  • A visszaküldés okát nem kötelező megadni, de hálásak vagyunk, ha ezt megjelöli az online vagy nyomtatott űrlapon. Ez segíteni fog nekünk termékeink és szolgáltatásaink minőségének javításában.
Visszaszállítási cím:
Paxy - Born2be
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ
A visszaküldés módosítása vagy visszavonása:
  • Az elmentett űrlap közvetlenül törölhető a kezelőfelületről, a Visszaküldés panel (regisztrált ügyfelek esetén) vagy a nyilatkozat sikeres rögzítéséről szóló visszaigazolásaként kapott e-mailből közvetlenül a felületre való belépéssel, a „Nyilatkozat kezelése” linkre kattintva ( minden ügyfél számára elérhető ez a lehetőség).
  • a bevallás módosítása nem lehetséges: az aktív bevallást törölni és újat kell regisztrálni.
További információ:
  • Az üzlet a pénzt visszautalja a vásárlónak 14 naptári napon belül a lengyelországi raktárba történő visszaérkeztetésétől és elfogadásától számítva.
  • Ha a visszaküldést online bejelentették és a visszaküldési csomagot késedelem nélkül (legkésőbb az online regisztrációt követő munkanapon) elküldték a győri címre, a visszatérítési idő a szerződéstől való elállás bejegyzésének pillanatától számítandó. Azon áruk esetében, amelyeket a következő munkanapon (amely a szerződéstől való elállás időpontja az online visszáru regisztrációval) követően küldenek vissza, a visszaküldési időszakot a regisztráció és a visszaküldés elfogadásának időpontjától számítják az eladó lengyelországi raktárában (Marysin).
  • Ha a rendelés kifizetése online, előre történt, akkor a pénzt ugyanúgy visszautaljuk a vásárlónak (azon számlán, amelyről a rendelést kifizették). Ha a rendelés kifizetése futárral történt (visszatérítés), akkor a vásárlónak számlaszámot kell megadnia (online, a visszaküldés regisztrálásakor vagy a visszaküldési űrlapon, ha nem online kezdeményezi a visszaküldést). Ezen a számlán a Born2be a visszaküldésért esedékes összegnek megfelelő összeget utalja át (a banki költségeket a Born2be állja).
  • A vásárlókat külön e-mailben értesítjük a visszaküldés beérkezéséről és elfogadásáról lengyelországi raktárunkba, valamint arról, hogy a Born2be átutalta a visszaküldött termékekért járó pénzt.
  • Teljes szerződéstől való elállás esetén (a vásárló az összes megvásárolt terméket visszaküldi) a vásárló a visszaküldött termékek egyenértékét és a Born2be áruházban elérhető legolcsóbb szállítási mód megfelelőjét egyidejűleg megkapja a vásárláskor. rendelés. Amennyiben az adott megrendelésnél a kiszállítás ingyenes volt (vagy lehetett) vagy a szerződés részleges felmondása esetén a kiszállítással kapcsolatos költségeket nem térítjük vissza.
  • Elfogadott visszaküldés esetén a lemondási számlát később e-mailben küldjük meg a vásárlónak, vagy közvetlenül a vevő fiókjáról (a megrendelés adataiból) letölthető.
Hogyan történik a csere?
A csere a termék sértetlen állapotú visszaküldésén (ahogyan tőlünk kapott) és új rendelés leadásának elvén alapul.
Áruházunk visszautalja a megváltozott termékért a pénzét, amint a visszaküldést elfogadják raktárunkban.
Az új megrendelésért fizetnie kell, így Önön múlik, milyen gyorsan adja le új megrendelését (javasoljuk, hogy fontolja meg a készlet kifogyását, ha túl késik). Különféle kérdésekre itt találhat választ.
Panaszkezelési szabályzat:
  • Az Azagroup S.A. felelősséggel tartozik a Vevő felé, ha az eladott Áruk hibás
    • fizikai
    • vagy jogi (garancia);
  • Az Azagroup S.A. jogi felelősséggel tartozik, ha az Áru Ügyfél részére történő átadásától számított 2 (két) éven belül fizikai hibát találnak;
  • ha az átvett termék hibás, vagy eltér az áruház honlapján található leírástól, a vásárlónak lehetősége van azt reklamálni;
  • A reklamáció elfogadása esetén az üzlet a csomag raktárunkba való átadásától számított legfeljebb 14 napon belül visszatéríti Önnek az árát. Ha kifizette a szállítási rendelést, meg kell adnia számunkra azt a számlaszámot, amelyen a visszatérítést kell teljesíteni;
  • a reklamáció elutasítása esetén az árut visszaküldjük Önnek, döntésünk indoklásával együtt;
  • a panasztétel legkényelmesebb formája az online panaszpanel használata. Ha a klasszikus űrlapot részesíti előnyben, akkor egyszerűen nyomtassa ki és töltse ki a reklamációs űrlapot, és küldje el az alábbi címre a reklamált termékkel együtt;
  • bejelentkezhet a fenti irányítópultra, vagy közvetlenül az ügyfélfiókjába léphet. panasz benyújtásához kövesse a panelen megjelenő utasításokat.
Panasz – Új termék:
  • Előfordulhat, hogy a kapott termék hibás vagy nem felel meg a megrendelésnek. Ebben az esetben Önnek jogában áll elállni/elállni a szerződéstől. A hibás termék újra cseréje csak a reklamált termék visszaküldése alapján történhet (az üzlet annak megfelelő értékét visszaküldi), használat nélkül, sértetlen formában (ahogyan tőlünk kaptad), ezt követi az elhelyezés. a kívánt termékre vonatkozó megrendelések, amelyek kifizetése és feldolgozása ugyanolyan feltételekkel történik, mint bármely új megrendelés.
  • a panasztétel legkényelmesebb formája az online panaszpanel használata. Ha a klasszikus űrlapot részesíti előnyben, akkor egyszerűen nyomtassa ki és töltse ki a reklamációs űrlapot, és küldje el az alábbi címre a reklamált termékkel együtt;
  • Ha új rendelés leadásával kapcsolatban szeretne segítséget kérni, Ügyfélszolgálatunk (info@born2be.hu) készséggel áll rendelkezésére: adja le az új termék megrendelését, amelyet normál rendelésként szállítunk ki, amelyet Önnek ki kell fizetnie. esetleg az eredeti megrendelésben kifizetett árhoz igazíthatja, valamint eligazíthatja a reklamáció folyamatában és a kapott hibás termék visszatérítésében.
Fontos!
  • reklamáció esetén az eredeti csomagolás szükséges ; ha nem rendelkezik vele, nyomtassa ki, töltse ki és tegye be a reklamációs űrlapot az igényelt termékkel együtt lévő csomagba;
  • A csomag hozzánk, a győri visszaküldési címre történő feladásának költsége Önt terheli, a reklamáció elfogadása esetén a Born2be ezt a költséget is visszatéríti. Őrizze meg és küldje el a szállítási visszaigazolást (AWB) az info@born2be.hu e-mail címre, feltüntetve a rendelési számot, amelynek az igényelt termék része;
  • a csomagot csak Magyarország területéről szabad visszaküldeni;
  • az Önnél felmerülő szállítási költségeket legfeljebb 1900 Ft erejéig visszatérítjük;
  • az üzlet nem vesz át utánvéttel (az üzlet költségére) vagy az áru értékének közvetlenül a futárnál történő kifizetésével feladott csomagot (a pénz visszafizetése csak banki átutalással történik).
Panasz űrlap:
  • Itt található egy példa egy szabványos panaszűrlapra (manuálisan kinyomtathatja vagy átírhatja);
  • a visszaküldési lap (melyet üzletünkben a megrendelés kiszállítását igazoló e-mail mellékleteként kapunk) egyben reklamációs űrlap szerepét is betölti; Ebből az e-mailből kinyomtathatja és hozzáadhatja a visszaküldő csomaghoz.
Ne felejtsd el! Online reklamáció esetén nincs szükség reklamációs űrlapra, kivéve, ha Önnél a termék eredeti csomagolása van.
Az igényelt áru feladási címe:
Paxy - Born2be
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ
A reklamáció benyújtásától számított 30 nap áll rendelkezésére a hibás termék visszaküldésére.
Online panaszok módosítása vagy visszavonása:
  • a már bejelentett panasz törölhető közvetlenül a panelről, a Visszaküldéseim rovatban (csatlakozott ügyfelek esetén) vagy a panasz benyújtásának visszaigazolásaként kapott e-mailről közvetlenül a panel elérésével a „Kivonat kezelése” linken keresztül. (minden ügyfélnek van erre lehetősége);
  • nyilatkozat módosítása nem lehetséges: először törölnie kell az aktív keresetet, és újra be kell nyújtania egy másikat.
További információ:
  • minden panaszt a csomag Panaszosztályunkhoz történő átvételétől számított 14 naptári napon belül feldolgozunk;
  • Igényének elfogadása esetén a reklamált termék ellenértékét, valamint a rendelés szállítási díját (rendelésenként egyszer) átutaljuk a reklamációs űrlapon megadott bankszámlára. Külön átutalással térítjük meg az igényelt termék Born2be-nek történő visszaküldésének költségét is (amennyiben a fenti információk szerint Önt viselte, nyugta alapján).
Reklamáció - Használt termék:
  • a panasztétel legkényelmesebb formája az online panaszpanel használata. Ha a klasszikus űrlapot részesíti előnyben, akkor egyszerűen nyomtassa ki és töltse ki a reklamációs űrlapot, és küldje el az alábbi címre a reklamált termékkel együtt;
  • bejelentkezhet a fenti irányítópultra, vagy közvetlenül az ügyfélfiókjába léphet. panasz benyújtásához kövesse a panelen megjelenő utasításokat.
  • Ha nem tud online panaszt benyújtani, kérjük, küldjön e-mailt a info@born2be.hu címre (lábbeli esetében kérjük, csatoljon egy fotót a talpról, egy fotót a hibáról, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék; ruházat, kérjük csatoljon két képet, amelyen a hiba látható, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható; küldje el nekünk a kitöltött reklamációs űrlapot is).
    Az e-mail mérete nem haladhatja meg a 20 MB-ot.
  • a nyilatkozatokat Panaszügyi Osztályunk felülvizsgálja, amely e-mailben értesíti Önt a következő lépésekről;
  • Ha kérdése vagy aggálya van, forduljon Ügyfélszolgálati Osztályunkhoz
Képinformációk:
  • egy kép maximális mérete 5 MB;
  • ha a panasz lábbelikre vonatkozik, kérjük, küldjön nekünk fotót a talpról, egy fotót a talpról, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható;
  • Ha a reklamáció ruházattal kapcsolatos, kérjük, küldjön nekünk két képet a hibáról, valamint egy fotót, amelyen a teljes termék látható.
Panasz űrlap:
  • Itt található egy példa egy szabványos panaszűrlapra (manuálisan kinyomtathatja vagy átírhatja);
  • a visszaküldési lap (melyet üzletünkben a megrendelés kiszállítását igazoló e-mail mellékleteként kapunk) egyben reklamációs űrlap szerepét is betölti; Ebből az e-mailből kinyomtathatja és hozzáadhatja a visszaküldő csomaghoz.
Online panaszok módosítása vagy visszavonása:
  • a már bejelentett panasz törölhető közvetlenül a panelről, a Visszaküldéseim rovatban (csatlakozott ügyfelek esetén) vagy a panasz benyújtásának visszaigazolásaként kapott e-mailről közvetlenül a panel elérésével a „Kivonat kezelése” linken keresztül. (minden ügyfélnek van erre lehetősége);
  • nyilatkozat módosítása nem lehetséges: először törölnie kell az aktív keresetet, és újra be kell nyújtania egy másikat.
További információ:
  • minden panaszt a csomag Panaszosztályunkhoz történő átvételétől számított 14 naptári napon belül feldolgozunk;
  • Igényének elfogadása esetén a reklamált termék ellenértékét, valamint a rendelés szállítási díját (rendelésenként egyszer) átutaljuk a reklamációs űrlapon megadott bankszámlára. Külön átutalással térítjük meg az igényelt termék Born2be-nek történő visszaküldésének költségét is (amennyiben a fenti információk szerint Önt viselte, nyugta alapján).
Kérjük, hogy e-mail címed és rendelési számod megadásával kezdeményezz visszaküldést vagy cserét!
Hogyan működik?
1. Belépés a kezelőfelületre
2. Válassza ki a terméket és a visszaküldés okát
3. Készítse el csomagot
4. Küldje el a csomagot*
5. Pénz visszatérítés
* A visszaküldés az Ön költségére, az Ön által választott futárcégen keresztül történik (megjegyzendő, hogy az üzlet költségén feladott csomagokat, illetve a csomagautomatákhoz által feladott csomagokat nem fogadjuk el)
További információra van szüksége?
Segítségre van szüksége?
Keresse fel GYIK oldalunkat. Ott megtalálja az ügyfélszolgálat telefonszámát.
GYIK oldalra
Keressen minket
© 2024 Born2be. Minden jog fenntartva.