OKOS HÉTVÉGE! -20% a born2be clubnak KÓD: SMART
Kattints!

Fizetések

A rendelés kiegyenlítéséhez a vásárló az alább felsorolt fizetési módokat használhatja, amelyek elérhetőek oldalunkon, a „Fizetési módok” rovatban.
- PayU-n keresztül (Visa bankkártya, Mastercard);
- fizetés a futárnál (utánvéttel).
bankkártyás fizetés esetén a fizetés azonnal esedékes. Sikertelen fizetési kísérlet esetén a megrendelés nem kerül véglegesítésre. Rendszerünk törli a tranzakciót, és a vásárlónak lehetősége van újra megpróbálni a rendelés leadását. Figyelmeztetés: A kiválasztott termékeket a sikertelen rendelés leadása során használt készüléken és böngészőben a kosárba mentettük, így nem kell újabb rendelést leadnia.
A kosár mentett tartalmát (regisztrált felhasználók, és adott készülék esetén) újból megrendelheti a felhasználó.
- ha a futárnál történő fizetési módot választotta (utánvét), a rendelést közvetlenül a futárnak kell kifizetnie az átvételkor. Javasoljuk, hogy készítse elő a pontos összeget.
Amikor az ügyfél a „PayU” fizetési módot választja, bankkártyával gyorsan tud fizetni. A rendelés leadása után a vásárló a PayU fizetési oldalára kerül, és az adatok automatikusan generálódnak. Nem szükséges bankszámlaszám, mint a hagyományos banki átutalás vagy utalványos fizetés esetén (lévén a born2be.hu nem kínál ilyen fizetési módokat).
Nem küldünk linket a PayU-n keresztüli fizetéshez. Amikor a rendelés elkészült, automatikusan átirányítjuk a PayU fizetési oldalára. Ha a fizetés sikertelen, a rendelése nem kerül feldolgozásra. A kosárban megtalálja a kívánt termékeket a böngésző bezárásáig (Google Chrome, Mozilla Firefox stb.), vagy használ eltérő eszközt, mint amelyről rendelt (laptop, telefon stb.), ami megkönnyíti a rendelés megújításának folyamatát. A kosárhoz visszatérve megismételheti a megrendelést (figyeljen az adatokra, amelyek az első próbálkozás sikertelenségének okai lehetnek), vagy új fizetési módot választhat.
Bankkártyával fizetés a DPD futárszolgálatnál lehetséges, de nem minden futár rendelkezik bankkártya terminállal, ezért azt javasoljuk hogy a pontos összegű vételárat készpénzben készítse elő.
Ha a fizetés során probléma lépett fel, ellenőrizze kapott-e tőlünk visszaigazoló emailt. Ha nem kapott, ellenőrizze, hogy az összeget a bank levonta-e az egyenlegéről vagy csak zárolta az összeget. A bank a zárolt összeget a címzett visszajelzésének hiányában feloldja egy bizonyos időszak után, és az összeg visszakerül az elérhető egyenlegbe. Ilyen esetben a megrendelése nem került véglegesítésre, a megrendelést újból le kell adnia. Bármilyen egyéb probléma esetén, kérjük, forduljon a PayU-hoz a https://hungary.payu.com/contact-us-hungary/ címen. Kérdések és jelzések esetén a Born2be Ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésére a +36 1 800 1332-es telefonszámon, e-mailben (info@born2be.hu) vagy a weboldalunkon elérhető kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
A bizonylatot/számlát először a kiszállítás megkezdésekor küldünk ki e-mailben, elektronikus formában, .pdf formátumban. Ebben az e-mailben a visszaküldési űrlapot is megtalálja. Ezenkívül a számla és a visszaküldési űrlap letölthető az ügyfél Felhasználói fiókjából, és elérhető a Fiókom -> Megrendeléseim -> Részletek fülön (kattintson a "Mutatsd" gombra).
Nem, nem állítunk ki ÁFÁ-s számlát nem termsézetes jogi személy részére.

További információra van szüksége?

Kérdésével küldjön nekünk üzenetet
Írjon nekünk
Ügyfélszolgálatunkkal telefonon is felveheti a kapcsolatot
Ügyfélszolgálatunk nyitvatartása: Hétfőtől-Péntekig 9:00 - 17:00
Segítségre van szüksége?
Keresse fel GYIK oldalunkat. Ott megtalálja az ügyfélszolgálat telefonszámát.
GYIK oldalra
Keressen minket
© 2024 Born2be. Minden jog fenntartva.