A born2be.hu jelenleg csak Magyarország területére történik kiszállítás. Az alábbi oldalakról azonban rendelhet egyéb országokba:
- Románia - https://born2be.com.ro
- Ukrajna - https://born2be.ua
- Lengyelország - https://born2be.pl
- Horvátország – https://born2be.hr
Van lehetőség személyes átvételre?
Webáruházként csak megrendelés esetén kiszállítással történik áruátadás. Nincs lehetőség a üzletben megvásárolni és átvenni a termékeket.
Mi a maximális termék mennyiség, ami csomagban lehet?
Egyszerre 10 terméket tud elhelyezni a kosárba. Ha több terméket szeretne, akkor azt külön rendelésként kell leadnia.
Megváltoztathatom a kiszállítási címet vagy átirányíthatom rendelésemet arról, amit a rendelés leadásakor megadtam?
Lehetőség van a szállítási cím megváltoztatására vagy a megrendelés átirányítására az Ügyfélkapcsolati Osztályon keresztül (telefon, e-mail). A rendelési adatok megváltoztatásához szükséges a rendelési szám és az új szállítási cím megadása. Felhívjuk figyelmét, hogy a csomagátirányítás nem lehetséges, ha a megrendelést logisztikai partnerünk már átvette lengyel raktárunkból.
Hogyan ellenőrizhetem a feladott csomag kiszállítás időpontját?
A szállítási idő a futárcég honlapján ellenőrizhető. A csomag raktárból történő feladása után a Born2be e-mailben visszaigazolja a rendelés kiszállítását, melyben egy link is található a megrendelés nyomon követésére, ami segít a tervezett szállítási idő tájékozódásában. Felhívjuk figyelmét, hogy ez a link az e-mail kézhezvételétől számított körülbelül 24 óra elteltével lesz aktív, mivel a csomagot Lengyelországból Magyarországra szállítják, és csak azután, hogy a csomagot regisztrálták a helyi magyar futárrendszerben , lesz aktív a hivatkozás. A Felhasználói fiókkal rendelkező ügyfelek számára a link a „Fiókom> Megrendeléseim> Nyomon követés” fülön is elérhető.
Megsürgethetem a kiszállítást?
Nincs lehetőségünk beleavatkozni a folyamatba, mivel az teljes egészében automatizált, és időrendi sorrendben történik a feldolgozás. . Kérjük vegye figyelembe, hogy a kiszállítás idejét a kiválasztott fizetési és kézbesítési mód is befolyásolja.
Lehetséges hétvégi, illetve meghatározott időpontban kiszállítás?
A futárcég csak munkanapokon, ünnepnapok kivételével hétfőtől péntekig szállítja ki a megrendeléseket, hétvégén a Born2be termékeket nem szállítja ki. A futároknak meghatározott munkarendjük van. Amennyiben egy adott időpont felkeltette érdeklődését, kérjük, a kiszállítás megjegyzésében (a rendelés leadásakor) adjon tájékoztatást, ugyanakkor vegye figyelembe, hogy ez nem garantálja, hogy az adott futár cég adott időpontra kínál kiszállítást. A megjegyzésekben közölt információk csak egyfajta jelzés a futárnak, hogy ez idő alatt a megadott címen elérhető. Megpróbálhat a futárral is egyeztetni a kiszállítás időpontjáról (telefonon lehet vele felvenni a kapcsolatot, ugyanis a futárcég e-mailben és sms-ben időben tájékoztatja a szállítási napról és a futár elérhetőségeiről).
Nem látszódik semmi a nyomonkövetési linken?
A megrendelés állapotinformációi akkor jelennek meg, miután a csomagot a magyar futárcég beszkenneli, így a nyomkövető link az azt tartalmazó e-mail kézhezvételétől számított kb. 24 óra elteltével aktív lesz, mert a csomagot Lengyelországból szállítják Magyarországra a helyi futárcégnek, amely beszkenneli és onnan követheti a csomag útját, amíg a Önhöz nem kerül.
Hogyan ellenőrizhetem a rendelésem csomagkövető számát?
A nyomkövetési szám a lengyel raktárból a csomag elküldését követően küldött e-mailben a „RENDELÉS NYOMON KÖVETÉSE” gombra kattintva vagy a Born2be fiókjában található nyomkövető linkre kattintva ellenőrizhető (a „Nyomkövetés” lehetőségre kattintva a kívánt a megrendelésnél). A magyar futárcég által közvetlenül küldött tájékoztatóban is megtalálja (e-mail, sms).
Kapcsolatba lép velem a futár kiszállítás előtt?
A futárnak nem kell felhívnia a vásárlókat a kiszállítás előtt, de a valóságban gyakran a futárok felhívják a vásárlókat. A futárcég minden esetben SMS-t vagy e-mailt küld a futár elérhetőségével és a tervezett kézbesítéshez szükséges információkkal, így a megrendelőnek lehetősége van kapcsolatba lépni a futárt.
Mi a teendő, ha a futár nem talált otthon senkit a kézbesítési kísérlet során?
DPD esetében a futár megkísérli a kiszállítást a következő munkanapon. Két sikertelen kézbesítést követően a csomag visszaküldésre kerül Logisztikai központunkba. Ezért a sikeres második kézbesítési kísérlet esélyének növelése érdekében javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a futárral és egyeztesse a részleteket.
A számlázási cím eltérhet a kiszállítási címtől?
A számlázási cím vagy szállítási cím pontosan úgy jelenik meg a rendelésről kiállított számlán, ahogyan Ön a rendelés leadásakor megadja.
Tisztelt felhasználó, tiszteletben tartjuk a magánéletét.
Cookie-kat és más technológiákat használunk annak érdekében, hogy szolgáltatásunk biztonságos és megbízható legyen. Ügyfeleinket szem előtt tartva szeretnénk mérni hatékonyságát, és jobban személyre szabni a vásárlási élményeket, valamint személyre szabni a hirdetéseket. Ebből a célból gyűjtünk felhasználói adatokat, viselkedésüket és eszközeiket. Eldöntheti, hogy milyen adatokat szeretne megosztani velünk - ehhez látogasson el a (z) Preferencia beállítások oldalra. A beállításokat bármikor módosíthatja. Csak a szolgáltatásunk megfelelő működéséhez szükséges műszaki beállításokat engedélyezheti - kattintson erre Elutasít. A(z) Elfogadom lehetőség kiválasztásával Ön elfogadja ezt, és hozzájárul ahhoz, hogy ezeket az információkat harmadik felekkel, például marketingpartnereinkkel megosszuk. További információért tekintse meg Adatvédelmi irányelvek oldalunkat.
Cookie-k beállítása
Annak érdekében, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatásokat nyújtsuk, az optimális alkalmazásteljesítménynek, a közösségi média integrációjának és marketingcéloknak köszönhetően, javasoljuk, hogy teljes mértékben járuljon hozzá a cookie -k használatához az ajánlott beállításokhoz. Hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
Annak érdekében, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatásokat nyújtsuk, az optimális alkalmazásteljesítménynek, a közösségi média integrációjának és marketingcéloknak köszönhetően, javasoljuk, hogy teljes mértékben járuljon hozzá a cookie -k használatához az ajánlott beállításokhoz. Hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
A cookie -k szükségesek webhelyünk megfelelő működéséhez. Sütik nélkül lehetetlen lenne böngészni webhelyeinken. Ezeket többek között arra használják, hogy munkamenetet tartsanak fenn a szerver és a felhasználói eszközök között, miután bejelentkeztek webhelyünkre. Segítenek a weboldalunkon nyújtott tartalom javításában is
A cookie-k lehetővé teszik számunkra, hogy tartalmat nyújtsunk a közösségi oldalakon (Facebook, Twitter stb.) keresztül. Nem ellenőrizzük őket, mivel azokat a weboldalunk látogatói által használt platformok mentik.
A cookie-k lehetővé teszik, hogy az Ön igényeihez jobban igazított hirdetéseket hozzunk létre. Másrészt a cookie-k csak azoknak a hirdetéseknek a számát korlátozzák, akiket érdekel az ajánlatunk. A kattintások számának nyomon követésével ezeket a cookie-kat arra is felhasználjuk, hogy hirdetéseinket hatékonyan meghatározzuk, és ügyfeleinkhez igazítsuk.
A sütiknek köszönhetően láthatjuk a weboldalunkat látogató személyek számát, és ellenőrizhetjük, hogy látogatóink hogyan navigálnak a weboldal különböző elemei között. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy meghatározzuk a legkívánatosabb tartalom típusát, és javítsuk webhelyeinket a látogatók által keresett tartalom kínálatával. Névtelen demográfiai adatokat szolgáltatunk partnereinknek, akikkel együttműködünk a weboldal tartalmának ügyfeleink elvárásaihoz való igazítása terén.