Különleges akciók anyák napja alkalmából! -20% mindenre a BORN2BE CLUB tagjainak KÓD: MUM
Kattints!

Szállítás és kézbesítés

A teljes kiszállítási költség és időtartamra vonatkozó adatokat az alábbi oldalon találja meg: https://born2be.hu/szallitasi-koltsegek-es-idotartam
Arról, hogy az üzlet milyen esetekben kínál ingyenes kiszállítást vagy sem, valamint a biztosításának feltételei, a következő oldalon találhatók: https://born2be.hu/szallitasi-koltsegek-es-idotartam.
A born2be.hu jelenleg csak Magyarország területére történik kiszállítás. Az alábbi oldalakról azonban rendelhet egyéb országokba:
- Románia - https://born2be.com.ro
- Ukrajna - https://born2be.ua
- Lengyelország - https://born2be.pl
- Horvátország – https://born2be.hr
Webáruházként csak megrendelés esetén kiszállítással történik áruátadás. Nincs lehetőség a üzletben megvásárolni és átvenni a termékeket.
Egyszerre 10 terméket tud elhelyezni a kosárba. Ha több terméket szeretne, akkor azt külön rendelésként kell leadnia.
Lehetőség van a szállítási cím megváltoztatására vagy a megrendelés átirányítására az Ügyfélkapcsolati Osztályon keresztül (telefon, e-mail). A rendelési adatok megváltoztatásához szükséges a rendelési szám és az új szállítási cím megadása. Felhívjuk figyelmét, hogy a csomagátirányítás nem lehetséges, ha a megrendelést logisztikai partnerünk már átvette lengyel raktárunkból.
A szállítási idő a futárcég honlapján ellenőrizhető. A csomag raktárból történő feladása után a Born2be e-mailben visszaigazolja a rendelés kiszállítását, melyben egy link is található a megrendelés nyomon követésére, ami segít a tervezett szállítási idő tájékozódásában. Felhívjuk figyelmét, hogy ez a link az e-mail kézhezvételétől számított körülbelül 24 óra elteltével lesz aktív, mivel a csomagot Lengyelországból Magyarországra szállítják, és csak azután, hogy a csomagot regisztrálták a helyi magyar futárrendszerben , lesz aktív a hivatkozás. A Felhasználói fiókkal rendelkező ügyfelek számára a link a „Fiókom> Megrendeléseim> Nyomon követés” fülön is elérhető.
Nincs lehetőségünk beleavatkozni a folyamatba, mivel az teljes egészében automatizált, és időrendi sorrendben történik a feldolgozás. . Kérjük vegye figyelembe, hogy a kiszállítás idejét a kiválasztott fizetési és kézbesítési mód is befolyásolja.
A futárcég csak munkanapokon, ünnepnapok kivételével hétfőtől péntekig szállítja ki a megrendeléseket, hétvégén a Born2be termékeket nem szállítja ki. A futároknak meghatározott munkarendjük van. Amennyiben egy adott időpont felkeltette érdeklődését, kérjük, a kiszállítás megjegyzésében (a rendelés leadásakor) adjon tájékoztatást, ugyanakkor vegye figyelembe, hogy ez nem garantálja, hogy az adott futár cég adott időpontra kínál kiszállítást. A megjegyzésekben közölt információk csak egyfajta jelzés a futárnak, hogy ez idő alatt a megadott címen elérhető. Megpróbálhat a futárral is egyeztetni a kiszállítás időpontjáról (telefonon lehet vele felvenni a kapcsolatot, ugyanis a futárcég e-mailben és sms-ben időben tájékoztatja a szállítási napról és a futár elérhetőségeiről).
A megrendelés állapotinformációi akkor jelennek meg, miután a csomagot a magyar futárcég beszkenneli, így a nyomkövető link az azt tartalmazó e-mail kézhezvételétől számított kb. 24 óra elteltével aktív lesz, mert a csomagot Lengyelországból szállítják Magyarországra a helyi futárcégnek, amely beszkenneli és onnan követheti a csomag útját, amíg a Önhöz nem kerül.
A nyomkövetési szám a lengyel raktárból a csomag elküldését követően küldött e-mailben a „RENDELÉS NYOMON KÖVETÉSE” gombra kattintva vagy a Born2be fiókjában található nyomkövető linkre kattintva ellenőrizhető (a „Nyomkövetés” lehetőségre kattintva a kívánt a megrendelésnél). A magyar futárcég által közvetlenül küldött tájékoztatóban is megtalálja (e-mail, sms).
A futárnak nem kell felhívnia a vásárlókat a kiszállítás előtt, de a valóságban gyakran a futárok felhívják a vásárlókat. A futárcég minden esetben SMS-t vagy e-mailt küld a futár elérhetőségével és a tervezett kézbesítéshez szükséges információkkal, így a megrendelőnek lehetősége van kapcsolatba lépni a futárt.
DPD esetében a futár megkísérli a kiszállítást a következő munkanapon. Két sikertelen kézbesítést követően a csomag visszaküldésre kerül Logisztikai központunkba. Ezért a sikeres második kézbesítési kísérlet esélyének növelése érdekében javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a futárral és egyeztesse a részleteket.
A számlázási cím vagy szállítási cím pontosan úgy jelenik meg a rendelésről kiállított számlán, ahogyan Ön a rendelés leadásakor megadja.

További információra van szüksége?

Kérdésével küldjön nekünk üzenetet
Írjon nekünk
Ügyfélszolgálatunkkal telefonon is felveheti a kapcsolatot
Ügyfélszolgálatunk nyitvatartása: Hétfőtől-Péntekig 9:00 - 17:00
Segítségre van szüksége?
Keresse fel GYIK oldalunkat. Ott megtalálja az ügyfélszolgálat telefonszámát.
GYIK oldalra
Keressen minket
© 2024 Born2be. Minden jog fenntartva.