A Born2be Club hűségprogramja az üzlet minden vásárlója számára készült program. A programhoz való csatlakozás feltétele, hogy rendelkezzen Felhasználói fiókkal a Born2be áruházban, és elfogadja a Born2be Klub Hűségprogram feltételeit.
A programra való feliratkozás után pontokat kap a programhoz való csatlakozásért és az üzletünkben történő vásárlásokért.
A kapott pontok száma a Born2be Club hűségprogramjában elért szinttől függ. A szint meghatározásához az elmúlt 12 hónapban aktivált pontokat vesszük figyelembe.
A belépést a BRONZ státusszal kezdi, és ebben a szakaszban minden elköltött 5 Ft után 1 pontot kap a programban.
8000 pont aktiválása után EZÜST státuszba vált, majd minden elköltött 5 Ft után 1,25 pontot kap.
A legmagasabb szint az ARANY státusz, amelyre 25001 pont aktiválása után vált, és minden elköltött 5 Ft után 1,5 pontot kap a programban.
A felhalmozott pontokat felhasználhatja a termékek árának csökkentésére. Példa: 2000 pont annyi, mint 400 Ft további kedvezmény.
Pontokkal egy véglegesített rendelés értékének maximum 50%-át fedezheti.
Tetszés szerint költhet pontokat, ez nem fogja lejjebb vinni a szintet a programban.
A program résztvevői további előnyökben részesülnek: különleges ajánlatok és árak, elsőbbséget élveznek az exkluzív kollekciók vásárlásakor, részt vesznek a kizárólag klubtagoknak szóló különleges eseményeken és akciókban.
Hogyan lehet csatlakozni a programhoz?
A programban való részvétel feltétele, hogy rendelkezzen Felhasználói fiókkal a Born2be üzletben. A regisztrált felhasználók a fiókjuk „Feliratkozások és hozzájárulások” fülén a hozzájárulások szerkesztésével vagy az adott termék melletti megfelelő hozzájárulás kiválasztásával csatlakozhatnak a programhoz.
Másrészt a fiókkal nem rendelkező ügyfelek a regisztráció során a megfelelő hozzájárulás kiválasztásával (Born2be Club Hűségprogram Szabályzatának elfogadása) csatlakozhatnak a hűségprogramhoz. Regisztrálni a https://born2be.hu/register oldalon lehet
Miért érdemes csatlakozni a programhoz?
A programot üzletünk törzsvásárlóit szem előtt tartva hoztuk létre, hogy hűségüket jutalmazzuk.
A megszerzett juttatások köre a teljesített megrendelések számával nő.
A BRONZ vásárlók a vásárlás értékének 4%-át kapják vissza pontok formájában.
Az EZÜST szintű vásárlók a vásárlás értékének 5%-át kapják vissza pontok formájában.
A GOLD vásárlók a vásárlás értékének 6%-át kapják vissza pontok formájában.
Az összegyűjtött pontokat a termékek árának csökkentésére használja fel a későbbi rendeléseknél.
A Born2be Club program új, kizárólag klubtagoknak fenntartott kedvezményeket kínál. A különleges ajánlatok és árak, az exkluzív kollekciók vásárlásának elsőbbsége, a rendezvényeken való részvétel és a dedikált akciók karnyújtásnyira lesznek.
Ne habozzon. Csatlakozzon egy kiváltságos hűségprogramhoz, és szerezzen még többet!
Mi határozza meg, hogy melyik szinten van a Born2be Clubban?
Szintjét az elmúlt 12 hónapban aktivált pontok száma határozza meg.
Az Ön szintje:
- BRONZ, ha 0-8000 pontot aktiváltak az elmúlt 12 hónapban
- EZÜST, ha 8001-25000 pontot aktiváltak az elmúlt 12 hónapban
- ARANY, ha 25001 vagy több pontot aktiváltak az elmúlt 12 hónapban.
Tetszés szerint költhet pontokat, ez nem fogja lejjebb vinni a szintet a programban.
Mire járnak a pontok?
A programhoz való csatlakozásért (2000 pont) és az üzletünkben történő vásárlásért pont jár (a vásárlások értékét a szállítási költség nélkül, illetve a kedvezményes kód, utalványok vagy felhalmozott pontok használatából eredő csökkenés nélkül számítjuk ki).
Miért csökkentették a szintemet?
Az aktuális szint meghatározásához az elmúlt 12 hónapban aktivált pontokat vesszük figyelembe.
Az Ön szintje:
- BRONZ, ha 0-7999 pontot aktivált az elmúlt 12 hónapban,
- EZÜST, ha 8000-25000 pontot aktivált az elmúlt 12 hónapban,
- ARANY, ha 25001 vagy több pontot aktivált az elmúlt 12 hónapban.
Melyik pillanatban kerülnek levonásra a megrendelő számlájáról a rendelés leadásakor felhasznált pontok?
Vásárláskor a megadott számú pont zárolásra kerül a fizetés megtörténtéig vagy a megrendelés törléséig. Fizetési probléma esetén a helyzettől függően néhány perctől maximum 8 óráig terjedő időtartamra a pontok zárolására kerülhetnek (a „blokád” megszűnik és a pontok aktívként visszakerülnek a számlára). Ha kétségei vannak, forduljon az Ügyfélszolgálati Osztályhoz.
Ha visszaküldöm a termékeket, elvesznek a pontok?
Nem, a pontok nem vesznek el: a visszaküldés regisztrálása után visszakerülnek ügyfélszámlájára.
A visszaküldött termékre járó pontok lejárati ideje a vásárlás dátumától függ.
Ha:
1) a vásárlás időpontjában a pontok lejárati ideje 14 napnál rövidebb volt, ekkor: - a visszaküldött termékért járó pontok aktiválódnak a fiókban az új lejárati dátummal: a visszaküldés jóváhagyásától számított 14 nap, - "14 napon belül lejáró pontok" néven jelenik meg a fiókban.
2) a vásárlás időpontjában a pontok lejárati ideje 14 nap vagy annál hosszabb volt, ekkor: - a számlára való visszaérkezést követően a pontok a megrendelés napján érvényesek maradnak, - fiókjában a "Minden aktív pont" lapon.
A visszaküldött termékért járó pontok kiszámításának szabálya a következő képlet alapján történik:
X = (Y / Z) * W, ahol:
X a számlán szereplő adott tételre vonatkozó kedvezmény értéke, Y egy adott tétel aktuális ára a számlán, Z a számlán szereplő összes tétel aktuális árának összege, a szállítási költségek nélkül, W a a felhasznált pontok összege.
A feltételekről bővebben a Born2be Club Hűségprogram Általános Szerződési Feltételeiben olvashat.
Meddig érvényesek a pontok?
A fiókjában aktivált pontok:
- 6 hónapon belül a következő megrendelés értékének csökkentésére használható,
- 12 hónapig létrehozzák a Born2be Club szintet.
Hogyan költhetem el a pontokat?
Az összegyűjtött pontokat bármikor felhasználhatod. Ha a rendelés egy részét összegyűjtött pontokkal kívánja kifizetni, írja be a kívánt összeget a Kosárba a „Pont felhasználása” mezőbe, majd kattintson a „Küldés” gombra. A pontok a szerződés értékének maximum 50%-át fedezhetik. Ha rendelkezik kedvezményes kóddal, a pontok megadása előtt megadhatja. Ne feledje, hogy tetszés szerint költhet pontokat, ez nem rontja le a programbeli szintjét.
Fizetős a részvétel a programban?
A Born2be Club hűségprogramjában való részvétel teljesen ingyenes. Ez egyfajta köszönet ügyfeleink bizalmáért.
Hol tudod ellenőrizhetem, hogy hány pontom van?
Az egyenleg és a pontok előzménye az ügyfél fiókjában a „Born2be Club” fülön ellenőrizhető. A felhasználható aktív pontjai az „Összes aktív pont” részben jelennek meg.
Mikor aktiválódnak a leadott rendelések pontjai?
A rendelés leadása után a megvásárolt termékekért járó pontok az „Ellenőrzésre vár” fülön jelennek meg. Ha az áru visszaküldésének ideje lejárt, és az összes terméket elhagyta, a függőben lévő pontok hozzáadódnak fő egyenlegéhez, és az „Összes aktív pont” részben láthatók lesznek.
Ha azonban úgy dönt, hogy visszaküldi a megrendelés egy részét, a megőrzött termékek értékének arányában pontok kerülnek hozzáadásra a számlájára. Teljes visszaküldés esetén a pontok nem kerülnek hozzáadásra.
Miért nem tudok az ellenőrzésre váró pontokkal fizetni?
Mert ezek a pontok még nem aktívak és függőben vannak, esetleges visszaküldés esetén. Csak a termék feladási idejének lejárta után lehet a pontokat aktiválni, és elérhetővé válik az ügyfél fiókjában a „Minden aktív pont” fülön. Ezután vásárlás közben használhatja őket
Hogyan lehet kilépni a Born2be Klub hűségprogramjából?
A hűségprogramból való kilépéshez elegendő az ügyfél fiókjának „Feliratkozások és hozzájárulások” részében törölni a Born2be Club programba való tagsághoz való hozzájárulás jelölését.
A változtatások mentése után a felhasználó megszűnik a program tagja lenni, és az összegyűjtött pontok végleg elvesznek. Érdemes megjegyezni, hogy a Born2be Club hűségprogramról való lemondás nem egyenlő az ügyfél Felhasunálói fiókjának törlésével.
Mi a teendő, ha a pontjaimat blokkolták a rendelés leadása közben, és nem tudtam teljesíteni a fizetést?
Ebben az esetben a megrendelést közvetlenül a Felhasználói fiókjából kell törölnie. A „Törlés” opció a megrendelés adatai között érhető el. Lemondás után a pontok visszakerülnek a fiókjába, és újra felhasználhatja azokat.
Hírlevél szolgáltatás
Milyen előnyei vannak, ha feliratkozom a Hírlevélre?
Hírlevelünkre feliratkozás számos előnnyel jár. A feliratkozók különleges kedvezménykódokat kapnak, és elsőként értesülnek az új különleges ajánlatokról és kedvezményekről a weboldalon, amely elsőbbséget biztosít a termékek megrendelésénél.
Ezenkívül az új feliratkozók kedvezménykódot kapnak a teljes megrendelésre, lejárati dátum és minimális rendelési összeg nélkül, akár az új kollekciókra vonatkozóan.
Milyen gyakran kapok Hírlevelet?
A hírlevelek tájékoztatják a közelgő promóciós kampányokról, legfeljebb hetente kétszer.
Hogyan iratkozhatom fel a Hírlevélre?
A Hírlevélre itt iratkozhat fel: https://born2be.hu/newsletter/sign-in
Adja meg email címét, és opcionálisan telefonszámát, majd olvassa át és fogadja el a Hírlevélre vonatkozó feltételeket. A feliratkozás után egy e-mailt küld a Born2be Áruház, amiben jóvá kell hagynia a feliratkozást a „Feliratkozás jóváhagyása” lehetőséggel.
Ezt követően egy újabb e-mailt küldünk, melyben az ön személyes kedvezmény kódját találja meg.
Hogyan kell jóváhagyni a Hírlevél feliratkozást?
A feliratkozás jóváhagyásához kattintson a „Feliratkozás jóváhagyása” lehetőségre, melyet abban az e-mailben talál, amit azonnal a feliratkozás megtörténte után küldünk. A jóváhagyását követően egy újabb e-mailt küldünk pár percen belül, melyben az ön személyes kupon kódját találja meg. (néhány esetben 24 óra is eltelhet különböző okok miatt) Levelezési rendszerétől függően a hírleveleink a SPAM, AJÁNLAT vagy ÉRTESÍTÉSEK mappába kerülhetnek. Ha nem kap személyes kupon kódjot tartalmazó emailt, kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat a info@born2be.hu
Mik a feltételei a hírlevél feliratkozás során kapott kedvezmény felhasználásának?
A hírlevélre való feliratkozás kódja egyszeri, és nem függ a megrendelés összegétől. Írja be a kosár tartalmának megjelenítésénél a „Van kedvezménykódom" mező alatt, erősítse meg, és a fizetendő ár csökkeni fog. Mielőtt használja a kódot, győződjön meg róla, hogy a born2ne.hu oldalán található más egyéb aktív kedvezmény kóddal párosíthatja-e. Részletes leírást a feltételekről a https://born2be.hu/kedvezmeny-kodok oldalon talál.
A hírlevélre való feliratkozás kedvezménykódja kombinálható más promóciókkal?
Mielőtt használja a kódot, győződjön meg róla, hogy a born2ne.hu oldalán található más egyéb aktív kedvezmény kóddal párosíthatja-e. Részletes leírást a feltételekről a https://born2be.hu/kedvezmeny-kodok oldalon talál.
A hírlevél-előfizetéssel kapott kedvezménykódnak nincs lejárati ideje.
Nem tudok feliratkozni a Hírlevélre, mit tegyek?
Ellenőrizze, hogy a megadott e-mail cím helyes, nincs benne elírás, illetve ellenőrizze, a SPAM, AJÁNLAT vagy ÉRTESÍTÉSEK mappákat is. Ha nem találja a kiküldött leveleinket így sem, akkor lépjen Ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba.
Miért nem kapok hírlevelet akkor, ha regisztráltam?
Kérjük, hogy e-mail fiókjának keresőmezőjébe gépelje be a BORN2BE kereső szót, valamint ellenőrizze SPAM/JUNK/LEVÉLSZEMÉT mappáját is, ha így sem jelenik meg Hírlevelünk, a legjobb, ha Ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 09:00 – 17:00 felveszi a kapcsolatot
Mit tegyek, ha nem kapom meg a személyes kedvezménykódomat tartalmazó e-mailt a feliratkozást követően?
Az üzenetet a levelező rendszere almappákba irányíthatja át, pl. SPAM/JUNK/LEVÉLSZEMÉT , AJÁNLAT vagy ÉRTESÍTÉSEK. Alternatív megoldásként keressen a postaládájában üzletünk neve alapján. Ha 24 óra elteltével sem jön fel az e-mail, akkor keresse Ügyfélszolgálatunkat. Munkatársunk ellenőrzi, hogy e-mail címe megtalálható-e hírlevél adatbázisunkban.
A személyes kedvezményemről az értesítő e-mailt megkaptam, de nincs benne a kód, hol találhatom meg?
Ha a kedvezménykód nem látszik az e-mailben, akkor e-mail beállításai alapján e-mail szolgáltatója blokkolja a képek letöltését Áruházunkból. Erre vonatkozóan az email felső részénél információ jelenik meg. Válassza ki a „Mindig mutassa a képeket ettől a feladótól” lehetőséget. Ezt követően megjelenik az üzenet teljes tartalma és a Kedvezmény kód is. Ha további problémák merülnének még fel a hírlevél megjelenítésével, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.
Hogyan tudok leiratkozni a Hírlevélről?
A hírlevél leiratkozásához, kattintson a legutolsó hírlevelünkben alul található „Ha nem szeretne további üzenetet kapni tőlünk, kattintson ide” linkre. Felhasználói fiókkal rendelkező ügyfeleink A Fiókom részben is, „Feliratkozások és hozzájárulások” lapon, ahol is a Hírlevélre vonatkozó beleegyezésnél kell ki vennie a pipát, majd mentse a változtatást. A feliratkozása ekkor megszűnik, leiratkozott a Hírlevélről.
Tisztelt felhasználó, tiszteletben tartjuk a magánéletét.
Cookie-kat és más technológiákat használunk annak érdekében, hogy szolgáltatásunk biztonságos és megbízható legyen. Ügyfeleinket szem előtt tartva szeretnénk mérni hatékonyságát, és jobban személyre szabni a vásárlási élményeket, valamint személyre szabni a hirdetéseket. Ebből a célból gyűjtünk felhasználói adatokat, viselkedésüket és eszközeiket. Eldöntheti, hogy milyen adatokat szeretne megosztani velünk - ehhez látogasson el a (z) Preferencia beállítások oldalra. A beállításokat bármikor módosíthatja. Csak a szolgáltatásunk megfelelő működéséhez szükséges műszaki beállításokat engedélyezheti - kattintson erre Elutasít. A(z) Elfogadom lehetőség kiválasztásával Ön elfogadja ezt, és hozzájárul ahhoz, hogy ezeket az információkat harmadik felekkel, például marketingpartnereinkkel megosszuk. További információért tekintse meg Adatvédelmi irányelvek oldalunkat.
Cookie-k beállítása
Annak érdekében, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatásokat nyújtsuk, az optimális alkalmazásteljesítménynek, a közösségi média integrációjának és marketingcéloknak köszönhetően, javasoljuk, hogy teljes mértékben járuljon hozzá a cookie -k használatához az ajánlott beállításokhoz. Hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
Annak érdekében, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatásokat nyújtsuk, az optimális alkalmazásteljesítménynek, a közösségi média integrációjának és marketingcéloknak köszönhetően, javasoljuk, hogy teljes mértékben járuljon hozzá a cookie -k használatához az ajánlott beállításokhoz. Hozzájárulását bármikor visszavonhatja.
A cookie -k szükségesek webhelyünk megfelelő működéséhez. Sütik nélkül lehetetlen lenne böngészni webhelyeinken. Ezeket többek között arra használják, hogy munkamenetet tartsanak fenn a szerver és a felhasználói eszközök között, miután bejelentkeztek webhelyünkre. Segítenek a weboldalunkon nyújtott tartalom javításában is
A cookie-k lehetővé teszik számunkra, hogy tartalmat nyújtsunk a közösségi oldalakon (Facebook, Twitter stb.) keresztül. Nem ellenőrizzük őket, mivel azokat a weboldalunk látogatói által használt platformok mentik.
A cookie-k lehetővé teszik, hogy az Ön igényeihez jobban igazított hirdetéseket hozzunk létre. Másrészt a cookie-k csak azoknak a hirdetéseknek a számát korlátozzák, akiket érdekel az ajánlatunk. A kattintások számának nyomon követésével ezeket a cookie-kat arra is felhasználjuk, hogy hirdetéseinket hatékonyan meghatározzuk, és ügyfeleinkhez igazítsuk.
A sütiknek köszönhetően láthatjuk a weboldalunkat látogató személyek számát, és ellenőrizhetjük, hogy látogatóink hogyan navigálnak a weboldal különböző elemei között. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy meghatározzuk a legkívánatosabb tartalom típusát, és javítsuk webhelyeinket a látogatók által keresett tartalom kínálatával. Névtelen demográfiai adatokat szolgáltatunk partnereinknek, akikkel együttműködünk a weboldal tartalmának ügyfeleink elvárásaihoz való igazítása terén.