Tavaszi promóció! -20% mindenre a BORN2BE CLUB számára SPRING
Kattints!

Miben segíthetünk?

Üdvözöljük a Gyakran Ismételt Kérdések részben, ahol választ kaphat a legtöbb érdeklődésre számot tartó kérdésre. Ha nem talál információt, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz

Gyakran Ismételt Kérdések

Keresés kategória szerint

Rendelések

Megrendelés feladása, módosítása és állapota, a megrendelés feldolgozási ideje, lemondása és visszatérítés

Fizetések

Fizetési módok, fizetési problémák, számlák

Szállítás és kézbesítés

Szállítási módok, szállítási költség és időhossz, szállítási cím módosítása, szállítás nyomon követése, ingyenes szállítás

Csere, visszaküldés és reklamáció

Visszaküldések, cserék, reklamációk, visszaküldési költségek bejelentése, módosítása

Felhasználói fiók

Felhasználói fiók létrehozása, jelszó változtatás, adatfrissítés, bejelentkezési problémák

Kupon kódok és kedvezmények

Kupon kódok, nem működő kódok, promóciós szabályok és versenyek

Hűségprogram és hírlevél

Csatlakozás a programhoz, rendelés pontjai, hírlevél feliratkozás, hírlevél kedvezmény kód

Termék

Információ a termékek elérhetőségéről, méreteiről

Egyéb

Kapcsolatfelvétel az Ügyfélszolgálattal, GDPR és technikai problémákkal kapcsolatosan

További információra van szüksége?

Kérdésével küldjön nekünk üzenetet
Írjon nekünk
Ügyfélszolgálatunkkal telefonon is felveheti a kapcsolatot
Ügyfélszolgálatunk nyitvatartása: Hétfőtől-Péntekig 9:00 - 17:00
Segítségre van szüksége?
Keresse fel GYIK oldalunkat. Ott megtalálja az ügyfélszolgálat telefonszámát.
GYIK oldalra
Keressen minket
© 2024 Born2be. Minden jog fenntartva.